container reizen

• laureyssens carine

Graag zou ik mijn goederen die nog in zuid afrika in mosselbay zo vlug mogelijk terug naar hier willen krijgen,

Het gaat hier om een 6 vierkante metes ruimte die ik zou nodig hebben en hulp om die te verschepe, mijn goederen staan daar daar ik in mosselbay een B &B had maar wegens echtscheiding heeft mijn ex het huis verkocht , maar mijn persoonlijk gerief en die van mijnkids staan er nog,

Het zou dringend terug naar hier moeten komen , ik ben er kapot van

mijn rekenmeester aldaar is schalk van vuren uit mosselbay of wilmarcor properties

mijn vroegere site www.paradiseinngarden.com (op deze site kan je niet meer antwoorden)

wie kan me helpen of eventueel zeggen wat ik moet doen en wat het gaat kosten, het zijn wat persoonlijke spullen en speelgoed van de kids en wat ztels en goederen

bedankt carine

• Vera

Hallo Carine,

Ik heb helaas geen oplossing voor je, maar ik schrijf dit alleen om je sterkte te wensen.

Heb ook iets dergelijks aan de hand gehad, en weet je….

Het komt uiteindelijk allemaal weer goed.

Heel veel sterkte.

Groetjes Vera

• loes

carine, probeer het eens bij www.sturrockshipping.co.za ze hebben kantoren in mosselbaai en antwerpen, brussel ik heb goede herinneringen liggen in mb en heb er mijn echtgenoot ooit ontmoet.

suc6 en hoop dat je spullen snel hierheen verscheept worden

• laureyssens carine

Loes, ik zal morgen proberen contact te nemen, indien ik niets vind , reis ik in februari terug af naar mosselbaai, de mooiste jaren van mijn leven heb ik er doorgebracht, en heb er de mooiste herrineringen, indien het mij niet lukt om mijn goederen naar hier te halen, ga ik af reizen omdaar mijn goederen in schenking te geven aan projecten, er zitten heel veel bedden in en heel veel materiaal en fietsen en speelgoed en kleding, kortom een volledig huishouden voor 25 personen met alles erop en eraan,

ik heb in brandwag trouwens samen met mijn vriendin margaret(mijn bediende)een project opgestart voor kinderen, heb er een cresche gestart en heb de school gesponserd , dus . Ik ben geen heilige maar die mensen liggen dieper aan mijn hart danje denkt en ik mis ze verschrikkelijk

groeten en bedankt carine

• Kim Verburgh

Hallo Carine,

Ten eerste wens ik je heel veel succes en al het positieve voor 2009!!!

Dan kan je wel gebruiken

Misschien heb je hier wat aan:

http://www.onlineshipping.nu

Wij hebben gisteren 14 dozen (1m3) ingeleverd bij de haen in Rotterdam. Deze verzending gaat naar Johannesburg. Ik weet dat ze ook verschepen naar Belgie en Nederland (misschien dus ook vanuit ZA). Wie weet kan je ze benaderen en bekijken of ze wat voor je kunnen betekenen en wat het kost.

Groet, Kim

• Vera

Hallo Carine,

Probeer het eens bij de Haan verhuizingen in Alblasserdam.

Een heel goed en betrouwbaar en alleszins betaalbaar bedrijf.

www.dehaan.nl

Heel veel sterkte en succes.

• loes

ja, kosten is een belangrijk factor. je moet de afweging maken of het de kosten waard is. jij weet hoe goed mensen (vooral als je bekend bent met de situatie) het kunnen gebruiken

• laureyssens carine

Ikheb nu reeds met verschillende van jullie firmas's contact gezocht, en indien het inderdaad te duur is , geef ik nog liever al mijn goederen daar weg aan mensen die het nodig hebben, dat is een besluit van mijn kinderen en mezelf,

We gaan wel terug om iedereen te bezoeken, en ik hoop ooit eens om me defintitief terug in zuid afrika te kunnen vestigen, dus als iemand ons kan gebruiken voor runnen hotel of B&B geef maar een seintje

alvast allemaal baai dankie

• Aryan

Met de post via het postkantoor in dozen versturen ?

Hebben wij gedaan; alle 20 dozen zijn hier toen netjes aangekomen.

• Henk

Wat wil je nu precies bereiken met deze berichten? Ik denk dat je met Google al heel snel concrete oplossingen kunt vinden voor je problemen. Succes.