vraag

• bob

Om dat de tnt geen zeepost meer verscheept.

Zijn wij op zoek naar een firma die dat wel

Heeft iemand daar ervaring mee

Gaarne horen wij van u

Hier zou u kunnen kijken waar het naar toe gezonden wordt

www.somersetwest-rsa.nl

• Henk

Je kunt beter geld overmaken naar een bestaande organisatie in ZA lijkt me.

• Maria

Henk schreef:

>

> Je kunt beter geld overmaken naar een bestaande organisatie

> in ZA lijkt me.

Wij verschepen enkele malen per jaar spullen naar ZA via een bevriende bevrachter en naar onze vriendin J, de eerder gememoreerde website komt daarvoor niet in aanmerking, geld overboeken naar een organisatie in ZA is minder verstandig (*_*) succes iedereen voor het goede doel.:)

• Henk

En waarom is dat onverstandig?

• Maria

Henk schreef:

>

> En waarom is dat onverstandig?

Hoi Henk,

Wij hebben een kennisje wonen in de buurt van Kaapstad en via haar worden enkele weeshuizen voorzien van extra eten en wat speelgoed, ik vrees dat bij enkele organisaties er te veel aan de bekende strijkstok blijft hangen.

Een 1,5 jaar geleden was er op dit forum daarover nogal wat commotie en verwijten te lezen, vandaar .

• Mickey

Strijkstokken zijn er over de hele wereld helaas. Dat is ook de reden dat ik werk met kleine initiatieven waar ik persoonlijk contact mee heb. Dan heb je meer controle. Met opsturen van spullen ben ik ook gestopt, nagenoeg alles is in Zuid-Afrika te koop en meestal nog goedkoper dan hier. Tel daar de verzendkosten bij op en mijn idee is “koop het daar zelf en nieuw!” Dan kan men daar ook zelf kopenw at het hardste nodig is en “hoeven” wij dat niet voor een ander te beslissen…

groetjes, Mickey

www.mooigeholpen.tk

• loes

helemaal met je eens mickey. steun je de locale economie ook nog

grts