Vliegen met Britisch Airways

• rm

Hadden totaal geen problemen op Heathrow met overstappen vorige keer. Gisteren teruggekomen via Munchen en dat doen wij niet meer. Geen informatie, informatie vragen en van het kastje naar de muur gestuurd. Nee hoor, geef mij maar Heathrow. Alleen een wat langere overstaptijd regelen. Hadden trouwens een mooie overstaptijd van 2 uur met Lufthansa (via Munchen) en dat werd (heerlijk) gewijzigd in 4 uur (zit je ook echt op te wachten na 11 uur vliegen).

• Tonia

hoi. marlies

afgelopen september zijn wij met B.A vanaf a'dam naar londen gevlogen en daarna door naar S.A. ( Jo''burg )

we hebben het als prettig ervaren en alles is goed gegaan.

Wij hebben totaal geen vertraging of problemen gehad.

alleen hadden wij het nadeel dat we op de terugweg ruim 5 uur op londen moesten wachten voor de terug vlucht naar A'dam. Maar dit was ons van te voren wel bekend. Maar je vermaakt je wel op londen.

en de service aan boord vond ik zeer goed. veel plezier en geniet van je verblijf.

• henk

Wat heerlijk, al 22 topics over BAA en nou ga ik echt twijfelen. Want ja een retourvlucht, vertrek 31 augustus via BAA en dat voor € 541,35 LHR-JHB-CPT_LHR. Dan een optie om relaxend met de eurostar vanaf brussel naar london te gaan. Retour € 80,-. Naar brussel met de trein retour €35,00 en de Heatrow express retour € 35 is in totaal € 711,00 Volgens mij moet het boarden dan ook wat makkelijker (?) gaan, omdat je niet vanaf A.dam inchekt maar op Heatrow zelf. Gewoon zorgen dat je op tijd bent. SAA vliegt trouwens voor € 561,00. Beide hebben een gunstige aanvliegtijd? Het blijft spannend.

Henk

• Henk

British Airways, en dus niet Britisch, is een prima maatschappij.

• Francisca

Als je een baby bij je hebt geldt toch een ontheffing van die regel!

Toen wij met 10 mnd oud kind vlogen werd haar baby-tas wel gescheckt maar het mocht allemaal mee. Toen ze 22 maanden was vond men dat we teveel sapjes (6 stuks) bij ons hadden, helaas voor ons…ik vond het niet echt veel te veel op dat moment ..maar goed dat was toen even pech hebben.