Vliegen met Britisch Airways

• loes

ooit een tijd geweest dat wij regelmatig via heathrow vlogen en nooit problemen gehad. maar de vraag ging over british airways en die is op zich niet beter of slechter dan ieder ander europese maatschappij. swissair werd jaren lang uitgeroepen tot beste mpij en die bestaat al jaren niet meer.

• Dave C.

Ik heb alleen goede ervaringen met BA, veel meer klantgericht dan KLM in mijn ervaring.

Helaas is Londen Heathrow hel op aarde, dus ik zou persoonlijk kijken naar een alternatief.

• Maria

Wij zijn vorig jaar via Londen gevlogen, totaal geen probleem, vreemd zijn wel de overige reacties :)

• Peet

Op Frankfurt in een SAA kist stappen, dan begint daar direkt het Suid-Afrika-gevoel

Heathrow na een paar slechte ervaringen (vertragingen al vanaf Adam) al een paar jaar niet meer

Maar, sè glad nie nooit nie……….(zal nog wel ff duren denk ik)

Laatst gasten naar de airport Joburg gebracht vlogen met KLM

zelfs met gekochte Business tickets a € 4764,= (2pers met z,n 2tjes , 3.5 kilo teveel, betalen meneer) Sta je met een lange rij achter je je koffers uit te pakken om 3 kilo in de handbagage te doen alles weer dicht toen nog 1 kilo teveel

That's our rule sir, can you put your lugage on that scale and than you can carry it to that counter… I kilo to much, you have 1 kilo to pay sir….. Service ? 0,0

Ze spraken nog wel Engels en nog geen Frans…..

Dus voorlopig maar met die SAL….

Groetjies Peet

• Gunther

Sinds 11 september zijn de veiligheidsvoorzieningen in Heathrow draconisch, met als resultaat dat je maar beter geen overstap kan hebben in Heathrow: iedere passagier wordt er als potentiele terrorist beschouwd en de kans dat de bagage wegens extra checks niet mee is met de juiste vlucht is niet gering.

• Annemieke

Voor de berucht 11 september was het ook al niet best op Heatrow. BA is een goede maatschappij.

• Theo

Peet,

Zo zie je maar weer, mijn ticket was € 503,00 (retour) en had 2kg teveel. NoProblem ze spraken ook Engels maar we vlogen wel Frans…..

Volgende keer weer gewoon met AirFrance (via Brussels-midi per TGV naar Parijs).

gr

Theo

• Peet

Ach ja Theo 't is toch elke keer anders dus maak nie saak nie

Maar Heathrow is niet mn liefhebberij laten we t zomaar stellen.

Toch nog ff vermelden jl okt 17 kg ! overbagage met SAA/Lufthansa geen enkel probleem. Adam/Frankfurt/CPT

Vr gr Peet

Uit een lekker warm…….. (prik)

• Marlies de Bondt

Bedankt voor de informatie.

Wij gaan nog even bekijken hoe we dan vliegen.

Niet met BA, want we hadden maar 1 uur overstaptijd.

• Aryan

Mja, met die dikke controles op vloeistoffen een kind van 6 maand meenemen naar de EU was op Heathrow ook niet echt lekker. Babyvoeding in verschillende potjes gedrukt om maar onder die 150cc grens te blijven….

Maar wel met SAA dus zat spullen mee kunnen sjouwen:)

1 uur overstaptijd is echt te weinig; 1 tijds-slotje op de runway mislopen voor de vlucht vanaf schiphol en je haalt ‘t al niet meer, da’s lekker, op schiphol al weten dat je 't in Londen niet gaat halen… brr.