vraagje aan de echte kenners

• Henk

Ik weet niet of je daarna nog terugkomt naar ZA maar bezuinigen is zonde. De eerste indrukken van ZA zijn altijd de mooiste en als je iets meer te besteden hebt zou je bijvoorbeeld alsnog Kruger National Park of één van de grote parken in KwaZulu-Natal kunnen bezoeken.

• nathan

Ik zou ook niet bezuinigen op ZA, echter ook met een krap budget is het denk ik goed te doen. Bedenk wel dat het gewoon geld kost, reken alleen maar de vlucht en autohuur. En overnachten is ook niet gatis natuurlijk.

Wij hebben afgelopen jaar gewoon geboekt wat we wilden, dus ook duurdere lodges en was echt fantastisch om mee te maken, maar als ik nog eens ga dan zou ik wat meer op het budget letten en dan kun je ook heerlijk genieten.

Ik zou geen toppers overslaan, maar (bijna) overal zijn ook budgettair vriendelijke alternatieven te vinden en of je nu in een tent of in een ***** lodge slaapt, het fantantische landschap, dieren en bezienswaardigheden zijn hetzelfde…

Succes!

Groet nathan

• loes

jaap, als je nog met vlucht/auto bezig bent, kijk eens bij www.aeroglobe.nl ze hebben goede aanbieding lopen. makkelijke site om zelf uit te rekenen. zelf boeken wij daar al jaren, voor andere bestemmingen - niet voor z.a. omdat wij daar een auto ter beschikking hebben en dit fly-drives zijn. goede ervaring met ze

grts

• jeanette*

hoi jaap,

als ik weer 3-4 week had, dan wist ik het wel. Onze route van 2005 was helemaal top. Om het budget te drukken hebben wij zoveel mogelijk gekampeerd.

In die route zie je echt heeeeeeeel veel en goed te doen. Maar ook uit de resi van 2006 kun je dingen pikken die je aan staan. Ook vind je bij de tips een lijstje voor kamperen.

www.reismetmemee.nl

en heb je vragen dan mail gerust

mvg

jeanette

• Mark

Yahoe,

Inderdaad Corné!

zeg mos Sagirl das baie mooi!

Dat doet ze dan beter dan m'n ex..

(of heeft Sagirl stiekom haar vent ingeskakel?)

• Jaap

Hoi Jeanette,

Ik had jouw site idd al geraadpleegd, en ga dat zeker de komende tijd nog vaak doen! Dank je wel!