2009

• Annemieke

Na een avond en nacht met heel veel regen en onweer, wens ik iedereen op dit forum alle goede wensen toe, goede gezondheid en veel verdraagzaamheid toe.

groeten uit Kyalami

Annemieke

• Wim M

Hi Annemieke,

Bedankt voor je goede wensen. Zojuist mijn pa aan de telefoon gehad uit Sasolburg en daar was ook alleen maar regen. Wel jammer voor de oudejaaravond.

Groetjes uit een mistig en koud Amsterdam,

Wim

• Corné.

Hier was de oudejaarsavond aangenaam met een lichte bries en zo'n 24 graden :)

Hetzelfde voor jou & je familie Annemieke, en natuurlijk alle andere ‘prikkers’.

Groetjes vanuit Balule,

Corné.

www.amukela.com

• toon

Ook de allerbeste wensen van deze kant.en een gezond 2009 toegewenst

Toon

• loes

wim - onze vrienden die vannacht bij ons bleven logeren vanwege de slechte weersvoorspelling ( die helemaal niet uitgekomen is voor rotterdam ) zijn opgegroeid in sasolburg en lees net dat jouw familie daar ook nog woont. mag ik vragen hoe je van je achternaam heet ?

grts en goed 2009

loes

• Annemieke

Bedankt Corne.

• Wim M

Hi Loes,

Van m`n achternaam heet ik Muller. M`n Pa woont nog in 74 Pretoriusstraat.

Ik heb daar tot m`n 11e gewoond. Begin jaren 50 was er nog heel weinig, maar erg leuk voor een klein jochie. Er waren veel mensen uit de omgeving

R` dam. De fam. Eikelhof woonde bij ons in de straat en Loes de Winter (nu Poot) ,haar ouders woonden ook in Pretoriusstraat. Zij waren eigenaars van Progress Hardware.

Beste wensen nog en mail gerust naar m`n huisadres.

Groetjes,

Wim

• loes

bedankt wim, ik heb de namen die jij noemde doorgemaild.

grts

• Peet

Unox muts meegenomen voor de Nieuwjaarsduik in de Pool (taditie om 00.00 uur, doen we aL 41 Jaar), maar ja in Bryanston(Sandton, bij mn zus) was ik al drijfnat voordat ik bij t zwembad was, t regende niet, maar dr viel gewoon water uit de lucht en die is daar erg ijl dus dan valt er ook erg veel in een keer. Onze zoon in Holland kon de ijsblokjes uit zn zwembad hakken, dus die regen hier valt dan ook wel mee met zn lekker temperatuurtje.

Maar terug in de Kaap wil ik een ieder een heel Goed en Gezond 2009 wensen.

Peet

http://nl.youtube.com/watch?v=KIGZTPS5xm0&feature=channel

.

• loes

mijn vriendin (van schelt-ambrosius) heeft vroeger met loes gespeeld en later gewerkt in sasol. kleine wereld he ?