aktie bij SA

• Bo

Wij hebben net een vlucht geboekt met South African Airways vanaf Londen naar Johannesburg voor 590 pond p.p., is ongeveer 555 euro. Ze hebben tot 27 januari een aktie voor vluchten t/m 30 september, rechtstreeks bij hen boeken is goedkoper dan dat je bij een v/d boekingssites boekt.

Hierbij hebben we nog een losse vlucht naar Londen geboekt voor 145 euro p.p., dus we zijn voor 700 euro klaar. Ik durfde niet langer te wachten, omdat wij aan de bouwvak vastzitten, dus we kunnen niet schuiven in data.

Als je via een v/d boekingssites dezelfde vluchten in een keer boekt ben je minstens 250 euro p.p. meer kwijt. Voor die 500 euro kunnen we heel wat leuke dingen doen in Zuid-Afrika.

We hebben er enorm veel zin in!

We willen in die 3 weken naar Drakensbergen, Hluluwe/Umfolozi, St. Lucia, Sodwana Bay, Ithala, Swaziland en Krugerpark.

We willen voornamelijk kamperen op rustige campings.

Wat we graag zouden willen doen is paardrijsafari, wandelsafari, nightdrive, walvissen kijken, duiken, kanoën, zuludorp bezoeken en misschien microlightvliegen.

Binnenkort zullen we wel met specifieke vragen komen, maar als iemand alvast tips heeft, graag.

• ruud

In ieder geval een hele mooie reis.

Alleen 590 pond is ongeveer 610 Euro….dus je voordeel is iets minder..

Maar geniet ervan!!

ruud

• Bo

Hoi Ruud, je hebt gelijk.

Ik had een rekenfoutje gemaakt, het was in totaal namelijk 1080 pond, dat is natuurlijk 540 pond p.p. Dus toch wel 555 euro.

• Henk

Veel plezier.

• Annemieke

Door de crisis wereldwijd worden misschien de tickets nog goedkopen. Ook naar Z.A.??? En voor ons naar NL ?? Hopen maar.

groeten uit Kyalami

ANnemieke

• Ron B.

Gisteren werd in een radioprogramma genoemd, dat

1) de brandstof inmiddels veel goedkoper is geworden,

2) door de recessie minder mensen geneigd zijn te gaan vliegen, dus middels prijsinitiatieven zullen de tickets goedkoper gaan worden om de bezettingsgraad in de vliegtuigen zo hoog mogelijk te houden.

Nu nog die vervelende tax eraf, dan wordt het weer wat meer betaalbaar. Gisteren nog een vlucht naar Londen en naar Kopenhagen bekeken; de totale tax is inmiddels hoger dan de prijs van de ticket zelf………….

• loes

wij gaan al wat eerder (feb/mrt) en ik wacht ook rustig af. maar als je aan specifieke datum vastzit dan is het een goede keus en weet je nu al waar je aan toe bent (wat tickets betreft) geniet van de voorbereiding

• Ruud

Net nog bij KLM gekeken maar daar hebben zij van prijsverlagingen nog niet gehoord…… in ieder geval niet naar ZA…helaas!

Ruud

• loes

de echte koopjes van klm komen meestal via o.a. Oad bij de reisburos terecht momenteel is het natuurlijk nog wel hoogseizoen richting za, dus proberen ze de toestellen nog voor de volle prijs te vullen. ik wacht geduldig af

• toon

Wij niet loes wij hebben geboekt ,en de rand ook al in gekocht mommenteel

voordelig wij zin er klaar voor.

Gr Toon