Z-A voor 457

• Theo

Wij hebben in maart 2008 ook geboekt bij KLM.de. Dusseldorf-Adam-Jburg. Toen wij in Ddorf aankwamen zij men dat de vlucht van Schiphol naar Jburg vandaag niet doorging vanwege de storm. Als we wilden konden we direct instappen via Parijs. Dat hebben we gedaan en de koffers werden zonder te wegen op een kar afgevoerd en een man wees ons de weg die wij snel moesten nemen om het vliegtuig naar Parijs te halen. Net op tijd en achter ons ging de deur dicht. In Parijs binnen binnen 1,5 uur vertrokken. Super snel en klantvriendelijk dus. Nog nooit zo snel in de lucht en in Jburg geweest. Al verschillende keren vanaf Ddorf (3 kwartier van ons vandaan) naar Z-A gevlogen en steeds perfect.

Op de terugweg in Adam blijven is ook mogelijk en hebben wij ook al een keer gedaan.

• Toon

Hallo Theo,

In vervolg op de topic van Patricia:

Kijk, zulke berichten stellen me dan toch weer een beetje gerust. Dat geeft de burger moed. Zeer netjes geregeld als ik het zo lees. Belangrijk is ook om ruim van tevoren aanwezig te zijn denk ik. Maar dan nog…

Wij gaan dus in augustus van D'dorf via A'dam naar Kaapstad met KLM en komen vanuit J'burg met Air France via Parijs terug in D'dorf aan.

We hebben de tickets via Orbitz geboekt en betaalden gem. €630,- pp. Twee volwassenen en 2 kids van 10 en 13. Een goede prijs lijkt mij.

Wij komen uit Zeeland. D'dorf is wel een stukje verder rijden maar dat weegt wel op tegen de kosten die we besparen, Niet alleen van het vliegen maar ook het parkeren scheelt wat.

Greetzz

Toon

• loes

ik las net dat klm vanaf duitsland een aanbieding naar kaapstad heeft voor rond de 630 (hangt af van vertrekplaats) geldig tot half mei, maar dusseldorf is uit het lijstje geschrapt. wat steekt daar nu weer achter ?

• Fritsie

Worldticketcenter rekent alles voor je uit!

Veelal vertrek Amsterdam en via Londen. Goedkoopst is € 567,00

groetjes, Fritsie