klm.de biedt reizen aan vanaf Dusseldorf naar Joheannesburg v.v. voor 457 euro all in. Vanaf 1 januari tot 30 april.
Oh, ik wil ook voor die prijs ;-)
Maar wij zitten helaas vast aan juli, verwachten jullie dat er nog aanbiedingen komen voor die tijd? Ik vind het zo moeilijk, nu boeken voor minstens het dubbele of toch nog even wachten en hopen dat er nog een leuke aanbieding komt. Al zal dat natuurlijk in juli nooit 457 euro worden.
Ik wordt ook een beetje gek met dat boeken van de tickets elke keer. Wanneer is nou het juiste tijdstip? Een maand van tevoren of toch maar voor alle zekerheid een half jaar? Wij hebben dit jaar besloten om toch maar weer die dure, rechtstreekse KLM vlucht Amsterdam – Kaapstad te boeken. Begin dit jaar zijn wij via Frankfurt gevlogen. Toen nog zonder die extra belasting. Wij hebben in totaal 1700 Euro betaald. Maar wat een gedoe. Eerst op de vroege ochtend naar Schiphol. Wij kwamen in Frankfurt om 12 uur aan, maar de vlucht met bestemming Kaapstad vertrok pas om 17 uur. Alleen al dat wachten op dit verschrikkelijke, onoverzichtelijke vliegveld vonden wij niet leuk. Hadden wij toch ook maar die rechtstreekse vlucht geboekt, dachten wij na het vierde biertje. Bij het inchecken werden wij nog erop geattendeerd dat er opeens geen Wc’s meer zijn. Vooral erg handig als je een partner met een zwakke blaas hebt.
Ook dit jaar hebben wij weer wekenlang van tevoren de verschillende sites nagezocht op zoek naar goedkope vluchten richting Kaapstad. Je kunt natuurlijk erg goedkoop via Düsseldorf en Dubai naar Kaapstad vliegen. Maar als je in Amsterdam woont is dat kleine prijsverschil toch niet genoeg om deze keuze te maken. Het is vooral het gedoe en de wachttijd die ons hebben laten besluiten om deze keer weer rechtstreks te vliegen.
Wij vinden vooral die dagvlucht zo lekker relaxt. Op een normaal tijdstip opstaan, richting vliegveld, instappen en 12 uur later op de plaats van bestemming aankomen. 5 Filmpjes kijken en je zit in Kaapstad. Wij verheugen ons nu al op de vlucht.
Maar ik wil bij deze iedereen bedanken die gaat melden als er weer goedkope vluchten naar Zuid Afrika beschikbaar zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?