Een nieuw Amukelaantje is geboren.

• dePol

Goh,had al enkele dagen de site niet bezocht ,en wat zie ik nu,man man man,genoeg testosteron medunkt!allez,proficiat en dat het een ferme bink wordt.

voor zij die het willen,skype,onder de naam Paul Droesbeke

• Marleen

Hallo Corne en Miriam,

Van harte gefeliciteerd met jullie 2e zoon. Veel geluk en blijdschap met jullie jongens in de bush!

Groeten Marleen (Valkenswaard)

• Klaas-Wouter

Gefeliciteerd!

• Mo

Hallo Miriam, Corne en Niels

Van harte gefeliciteerd met Bush Baby 2 (al is nummer 1 niet echt een baby meer) Wat een prachtige kerel op de foto te zien.

Ik wens jullie heel veel geluk samen op jullie prachtige plekje Amukela.

Fijne kerstdagen en een geweldig nieuwjaar.

Groetjes, Monique

ps. ik ga meteen dit bericht doorsturen naar Jan en Corine en mijn ouders.

• Cristien

Van harte gefeliciteerd met dit wondertje, dat weer heerlijk in de bush mag opgroeien.

• Vera

Van harte gefelciteerd met dit mooie “Menneke”,

Groetjes

Vera

• aryan

Heel erg hartelijk gefeliciteerd met de 2e bush baba :)

Ik weet hoe het is om in SA een eerste kind te krijgen, een tweede kan ik dan maar raden. Heel veel slaap en fijne momenten samen toegewenst !

Aryan

• ans

Hallo Corne,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dennis, wij wensen jullie een gezellige kraamtijd, en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Cor en Ans Holleman en Lenie en Gerrit Marchal.Corné schreef:

>

> En daar zijn wij erg blij mee :) :

>

>

>

>

>

>

>

> Blijde groetjes van een zeer trotse vader!

>

> Corné-Miriam-Niels.

>

> www.amukela.com

• Theo

Ook van mij ouders van harte gefeliciteerd. Ze zijn nog niet uitgepraat van ons bezoek bij jullie (en de rest zan ZA).

• Sjaak

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Dennis en geniet van deze unieke momenten! Wij hopen dat Dennies op mag groeien in een mooie en schitterende omgeving!! Houdoe van Sjaak en Rianne