Hoi Reisgraag,
Eigenlijk heb ik je elke keer genegeerd als je zo reageert zoals je dit nu net weer doet. De reden is dat het niet mijn probleem is als jij een blokkade in je hoofd hebt. Omdat iemand of iets jou voorgeprogrammeerd heeft over iets of iemand blokkeerd of een situatie is er iets in je hoofd, zo van: “ dat is onmogelijk ” - bzzt - kortsluiting - blockage -
Derhalve wil ik je vriendelijk edoch dringend verzoeken om je commentaar iets meer onderbouwd te brengen. Waar heb je gehoord dat valuta en marktwerkingen niet, in jouw woorden, te ‘voorspellen’ zijn ?
Ik zou dat graag van je willen vernemen, om te kijken of we dit kunnen oplossen zonder grof tegen elkaar te worden. Helemaal niet nodig om in CAPS of uitroeptekens een zaak te maken; ‘spreek zacht en mep hard’ zegt men wel 's in bepaalde kringen.
Ik hoef geen gelijk of in CAPS te roepen; wat ik doe is een uitgebreide analyse en luisteren naar andere mensen. En als ik het verkeerd heb, nou ja, ook dat mag. Dan kijken we naar de oorzaak, en dan hebben we iets waar we allemaal wijzer van worden.
Ter Info,
Aryan