Navigatie

• Marlies de Bondt

Heeft iemand de Garmin City-Navigator Zuid-Afrika al op zijn navigatie staan.

Zo ja is deze een beetje uitgebreid en gedetailleerd. (recente versie).

Wij hebben de Garmin 350 en willen deze in Zuid-afrika gebruiken.

Is redelijk aan de prijs (175 euro) en willen dus wel weten of deze goed is.

Alvast bedankt.

• Ruud

Ha Marlies,

hebben een versie gekocht in 2007 en daarnaast via http://www.tracks4africa.com/

een aantal kaarten gedownload voor een paar euro. En daar hebben wij veel plezier van gehad. Ik ken model 350 niet want wij hebben de 278, maar dat gaat vast net zo makkelijk.

succes

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• Theo

Verdiep je hier eens in, mischien werkt het

http://thepiratebay.org/search/garmin%20africa/0/99/0

Heb hier zuidelijk afrika voor de TomTom gedownload wat perfect was (op een paar plaatsen in Swaziland na)

• Stefan

Hoi Marlies,

Ik kom net terug uit Zuid Afrika en heb daar mijn navigatiesysteem gebruikt. Ik heb zelf een Garmin Nuvi 250 en dus de City Navigator aangeschaft.

Ik ben er echt heel tevreden over, maar moet ik wel even aangeven dat ik alleen in de Westkaap ben geweest: Kaapstad, Paarl, Stellenbosch, etc. etc. Ik heb er echt veel aan gehad, maar heb het zeker niet zo duur gekocht.

Ik heb het via Ebay gekocht voor minder dan de helft geloof ik. Prima, een SD kaartje gekregen die ik in m'n Garmin heb gestopt! Je kunt daar alleen Zuid Afrika kopen, of zelfs Zuid afrika en gedeelten van Centraal afrika op 1 kaart.

Ik heb er dus erg veel aan gehad, zelfs ook nog de downloads geprobeerd, maar die werkten niet bij mij, dus ach, eenmaal die 75 euro bij Ebay…

Succes,

Groetjes, Stefan

Marlies de Bondt schreef:

>

> Heeft iemand de Garmin City-Navigator Zuid-Afrika al op zijn

> navigatie staan.

> Zo ja is deze een beetje uitgebreid en gedetailleerd.

> (recente versie).

> Wij hebben de Garmin 350 en willen deze in Zuid-afrika

> gebruiken.

> Is redelijk aan de prijs (175 euro) en willen dus wel weten

> of deze goed is.

> Alvast bedankt.

• Marlies de Bondt

Lijkt me wel te doen voor die prijs,

maar heb je dan ook de laatste versie van Zuid-Afrika?

Hoe groot is het bestand op de SD kaart,

kun je hem niet op de schijf in mijn nuvi kopieeren?

Marlies

• Annemieke

Wij hebben voor ZA een TomTom, vinden wij beter dan de Garmin die wij ook hebben.

We gebruiken deze veel en altijd valt ons op hoe gebruikersvriendelijker de TomTom is en makkelijk plaatsen, straten te vinden dan met de Garmin.

groeten en geniet.

Annemieke

• Stefan

Ja idd, dan heb je ook de laatste versie. Ik kreeg die van 2008, laatste updates. Ga even bij ebay op de site kijken, probeer wat te zoeken, staat ook wel vaker wat informatie bij.

Met het kopieren naar het intern geheugen, geen idee, niet geprobeerd en ik denk niet dat het kan. Ik heb het ook niet aangesloten op de computer, dus ook geen idee hoe groot de SD kaart is.

Succes!!!

• Stefan

Ja dat zou wel kunnen.

Ik heb een aantal kleine straatjes niet kunnen vinden in de Garmin. Uiteindelijk wel, met wat gezoek en de zijstraatjes gevonden etc., maar over het algemeen heeft de garmin me overal naartoe gebracht. Ik heb geen ervaring met TomTom, wellicht dat het makkelijker gaat met deze, ik geloof je direct.

Uiteindelijk denk ik dat het niet veel uitmaakt als je maar een systeem hebt. Want zonder navigatie (lees: met een landkaart…) zou ik de weg nooit meer hebben teruggevonden!

Succes Marlies,

Gr, Stefan

• Annemieke

We hebben onze eerste reis door Zuid Afrika alles gewoon met een kaart gedaan en alles kunnen vinden. Geen probleem.

Met de GPS hebben we vaker iets niet kunnen vinden helaas en hadden we jammer genoeg geen kaart meegenomen. Dus 100% op de Garmin of TomTom vertrouwen niet altijd een goed idee. Altijd een kaart erbij hebben is wel handig.

Groeten uit een zeer heet Kyalami

Annemieke

• anna

hallo,

Nu zijn er grote kortingen bij tomtom op de kaart van Zuid Afrika.

Dus als ik het goed begrijp is hij fijn om te gebruiken, wij hebben hem nl. vandaag gedownload .

Groeten Anna