kerstwens

• Cristien

Dit zag ik net.

• toon

Wij wensen ook alle mensen van het prikbord een mooi Kerstfeest toe ,en voor het komende jaar veel goeds en gezondheid toe .

Toon

• Annemieke

Als dit zou kunnen.

Iedereen fijne kerstdagen toegewenst.

Groeten uit een warm Kyalami

Annemieke

• paulus

Mugabe :

Er is geen cholera epidemie

Er is geen hongersnood

Er worden geen tegenstanders gemarteld en gedood

Er is geen economische chaos

Er is geen hyper inflatie

Er zijn geen Zimbabwanen gevlucht naar het buitenland.

Maar als het wel zo, dan is dat de schuld van het westen en vooral Engeland.

Met 1 ding ben ik wel eens met Mugabe : “Bush moet zijn vuile bek houden!”

• Maria

paulus schreef:

Met 1 ding ben ik wel eens met Mugabe : "Bush moet zijn vuile

bek houden!"

een kerstwens die ik niet deel.

Wij wensen iedereen een vredig gezond en een vredelievend kertsmis en 2009 :) (*_*)

• Evert

Je bent een pratertje, Paulus. En daarom zit Mugabe nog op zn plek. Lekker met je betweterige intellectuelen afgeven op Bush, maar hij heeft tenminste nog daadkracht. En als meer politici dat hadden was Mugabe wel weg.

Maar jouw opmerkingen houdt Mugabe wel van, kan ie lekker geloofwaardig maken dat de amerikanen en engelsen een invasie plannen.

Goeie man die Bush en hulde voor Rumsfeld, natuurlijk martel je Osama Bin Laden en zn kornuiten. Een belediging voor de mensheid als je dat niet doet.

Evert

• Peet

Die kos was nie lekker nie, ek het omgeval

• Peet

Sorrie ek so vinnig omgeval hierdie beriggie

http://nl.youtube.com/watch?v=KIGZTPS5xm0&feature=channel

groetjies Peet

• Tonia

Hallo allemaal

ook van deze zijde van ons hele fijne dagen voor iedereen op de site.

vele mooie gedachten en heel veel goeds voor 2009.

Laat ook dit weer een gezellig jaar worden.

Groetjes Tonia em familie

• aryan

Evert, het zit helaas niet zo simpel in elkaar, maarreh lees ‘t later later nog maar ’s een keer rustig door in een geschiedenisboek, kun je mee beginnen zodra de oorlogspropaganda een beetje uit je hoofd verdwenen is.

Maargoed, ik wens iedereen hier natuurlijk ook een fijn neo-paganistisch-romeins lichtoffer feest en een knetterend gregoraans uiteinde.

'k zie mensen al denken… maar ik heb eigenlijk meer met de joodse kalender, vandaar :)