Corne, hoeveel struisvogels heb jij in jouw bush bush gezien ?, jouw leiders Mkebi en Zuma zijn van hetzelfde soort
Ze mogen het ‘s een keer zelf oplossen. Wat moet ’het westen' doen, via een corrupt regime medische en andere humanitaire spullen en mensen neerzetten ?
Om het vervolgens te zien op geeist te worden door het falende regime ?
Leuk voorbeeld: tijdens een meeting met een aantal community leaders in de omgeving waar ik gewoont heb werd het ons afgeraden om in een aantal gevallen de regelmatige voedsel uitdeling te doen en dit te spreiden. Heel verwonderd heb ik 1 van de cummunity leaders waar ik extreem goed contact mee had ( en later vermoord is door de kaapse mafia ) gevraagd waar dit om ging.
Welnu: ik als westerling werd toen hard in verbinding met Afrika logica gebracht: Het voedsel werd namelijk elke woensdag op een vantevoren bepaalde tijd uitgedeelt, en veel van de mensen van die community wisten dat en hielden hun kinderen het eten in zodat er meer drank gehaalt kon worden ( voor pa en ma )
En dat, mijn lieve kijkbuiskinderen, is Afrika logica; want het halve dorp was steeds bezopen toen we aankwamen, maar toen onze bezoeken onregelmatiger werden zagen we meer van de community en werden mensen echt blij verrast.
Dus; wat is er nodig ? De mensen in het land en de buurlanden mogen het oplossen. Het land wat wel (wil) ingrijpen is okee, het land wat ( wel praat en ) geen donder uitvoert is net zo corrupt; Simpel.
Dus; ik zit met 2 benen over de bank met een zeer rustig geweten af te wachten.
It's cherry pickin' time, die oordelen vallen, kijken wat er nog overeind blijft staan en daar vanuit gaan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?