Motor huren

• Linda

Als wij in Maart weer een maandje in SA zijn, willen we ook een paar dagen een toch doen per motor. Weet iemand een organisatie of een motorclub in SA waar ik hievoor terecht kan?

Groeten,

Linda

• peter

Hey Linda,

hangt ervan af waar jullie juist gaan verblijven, ZA is groot, ik zit in Paarl vanaf februari en wil jullie wel helpen, heb er veel kenissen wonen.

groetjes

• Linda

We zijn redelijk ‘vrij’ in wat we gaan doen. Gaan dan ook op de bonnefooy. Zullen 28 feb en 1 mrt een beurs bezoek in CPT, dan nog een paar nachten in Gansbaai, daarna Citrusdal en vanuit Citrusdal wilde ik eigenlijk via Upington naar het noorden rijden. Maargoed; er valt veel aan te passen. Willen nl ook nog naar de Drakensbergen maar hoe we dat in gaan passen weet ik dus nog niet.

Kortom; veel is mogelijk en het ligt er dus ook maar aan wat er geboden wordt. Al is het 1 dag rond toeren op de motor dan vind ik het al leuk. We zijn beide beginners dus erg heftig moet het niet worden maar ter plaatse léren offroad rijden lijkt mij ook wel weer erg leuk…

Dus; opties te over! Ben benieuwd wat jij voor ideeën hebt?

• Ans

Kijk hier eens op.

http://www.rentalmotorcycle.com/africa/south_africa/south_africa_rental.html

Groete Ans

• peter

Hey Linda,

Via onze guesthouse bieden wij de mogelijkheid aan om moto's te huren en stellen trips voor, al dan niet begeleid, dus rijden zonder zorgen. Vanuit Paarl zijn de Drakensbergen gemakkelijk te doen, en Capetown is ook maar 40' rijden.

Als je nog vragen heb laat het maar weten.

groetjes,

Peter

• Tim

Harley-Davidson in CapeTown, Durban, Johannesburg en Pretoria verhuren motoren. Route 62 is een bijzondere mooie motorroute, ook Mpumalanga (Sabie, Graskop, Dullstroom enz.) alsook de tuinroute.

• Gert

moto zulu in umtentweni KZN,

klein bedrijf voor de verhuur van off road motoren

doen ook trips naar de transkei an drakensbergen

• Greta

Dag Linda,

zag deze middag toevallig volgende info in Kaapstadmagazine http://www.kaapstadmagazine.nl/todo-overdag/Auto-a-Motor%7Ec63/De-Westkaap/Cruise-over-de-Zuid-Afrikaanse-wegen-met-een-Harley-Davidson%7E397

Veel plezier straks,

Greta

• linda

Bedankt alvast allemaal!

Ik ga eea even proberen via een BMW-GS club die ik in SA heb gevonden. Dit is de motor die we gewend zijn en waarvan ik verwacht dat ik daar het prettigst op rijd. We hebben nog niet zo lang ons rijbewijs A, en ik wil niet overmoedig raken ;) Daarom zal het die Harley ook niet worden. Je gewicht ligt dan áchter de voetrem en mijn lijkt ontzettend lastig rijden… Kortom, eerst met een vertrouwde machine (of gelijkend er op) de weg op…

Peter, jou zal ik ook nog even mailen want ik ben wel nieuwsgierig wat jullie kunnen bieden.

Groeten,

Linda

• peter

Hey Linda,

Tof, laat maar komen.