Zuid Afrika stekkers te koop

• Sabine

Hoi, hoi,

Wij zijn terug van een mooie rondreis door Zuid Afrika. Nu heb ik 2 Z.A verloopstekkers die ik daar gekocht heb waar ik niets meer mee doe. Omdat wij niet meer -op korte termijn- van plan zijn naar Zuid Afrika te gaan hoop ik dat ik er iemand is die ze van mij tegen een kleine vergoeding wil overnemen.

Helaas passen ze niet door een brievenbus. Omdat pakketpost wel een kostbare zaak gaat worden lijkt het mij handiger als de stekker(s) kunnen worden opgehaald. Woon/werk je in de omgeving van Leidschendam en ga je naar Zuid Afrika; mail me dan.

Groetjes,

Sabine

• Theo

De benzine of de verzendkosten zijn meer dan de waarde van de stekkers. In Z-A koop je ze voor een paar cent.

• Sabine

…in Jo'burg heb ik er 95 rand per stuk voor betaald…

• loes

sabine, zijn de pootjes dan van goud ? heb er hier een liggen waar toevallig een prijsstickertje op zit - R6.50

• Dave

Topverkoper!!!

• Annemieke

Waar heb die gekocht? Zeker bij een hele dure zaak in Santon soms? Acht arme ben je wel afgezet hoor!. Ze kosten niets hier die stekkers zo rond R6,– per stuk.

Groeten uit een heet Kyalami (onder de rook van Jozie)

Annemieke

• Ine

Ik ben wel geinteresseerd hoor, en woon in de buurt; heb je ze nog en wat wil je er voor hebben?

Groet,

Ine

• Ine

Hoi Sabine,

ben wel geinteresseerd hoor en woon in de buurt; heb je ze nog en wat wil je er voor hebben?

Groet, IneSabine schreef:

>

> Hoi, hoi,

>

> Wij zijn terug van een mooie rondreis door Zuid Afrika. Nu

> heb ik 2 Z.A verloopstekkers die ik daar gekocht heb waar ik

> niets meer mee doe. Omdat wij niet meer -op korte termijn-

> van plan zijn naar Zuid Afrika te gaan hoop ik dat ik er

> iemand is die ze van mij tegen een kleine vergoeding wil

> overnemen.

> Helaas passen ze niet door een brievenbus. Omdat pakketpost

> wel een kostbare zaak gaat worden lijkt het mij handiger als