Hallo reizigers,
Wij gaan in feb/mrt naar ZA en Namibië. We zoeken een leuke camping rond Stellenbosch, het liefste op een wijnboerderij. Weet iemand een leuke camping?
Alvast bedankt!
Groet,
Linda
Mountain Breeze Caravan Park is prima t.o.v. Stellenbosch maar als je iets leuks zoekt bij een wijnfarm dan zul je verder moeten kijken. Ik heb regelmatig gekampeerd bij Mountain Breeze (een keer zelfs twee weken in de regen met kapotte Land Rover) en het is verder prima verzorgd maar niet echt speciaal. Door de naaldbomen heeft het meer een Europeesche (bos) uitstraling. Een cottage op een farm is denk ik het beste alternatief. Suc6. Marco.
Bomen geven wel lekker schaduw in, toch gemiddeld de heetste maand van het jaar, februari. De wijngaarden liggen er omheen. Is verder niks in de omgeving, ja misschien Simondium, (midden in driehoek Franschhoek, Stellenbosch en Paarl) maar weet daarvan de naam niet.
Een camping a la de Chateaux campings in Frankkrijk is er dacht ik niet; of de eigenaar moet het goed vinden dat je op zijn grasveldje staat
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?