Hallo,
In maart gaan we weer naar zuid-afrika, wie heeft er nog een tip voor de eerste overnachting in Johannesburg?
Emerald guesthouse. Ze halen je op, niet duur en netjes en brengen je desgevraagd weer op het vliegveld de volgende dag (kun je je auto oppikken). verhuurbedrijven willen graag tegen een beetje extra randen ook wel bij je overnachtingsadres afgeven. Ik heb een foldertje gescand, als je belangstellng hebt kun je me even mailen, dan mail ik het je.
Fijne reis, Mickey
Het hangt er een beetje van af wat je zoekt en hoe laat je aankomt, met/zonder (huur)auto etc. wat dan vervolgens het meest handige is. Dichtbij OTIA heb je b.v. de Outlook Lodge, ze hebben gratis airport transfers (tot 20.00). Andere alternatieven idd de city lodge(s) of in Northriding b.v. Klip Els. Gr. Marco.
somerset guesthouse vlakbij de luchthaven. Nederlandse eigenaresse Erna, dichtbij vliegveld met ophaal en wegbreng service. Zeer redelijk geprijsd! Hebben hier onze laatste avond, we vertrokken om 24.00 uur, doorgebracht. Kun je nog even lekker eten en een douche nemen. Super goede plek met vriendelijke mensen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?