eerste overnachting

• rinus

Hallo,

In maart gaan we weer naar zuid-afrika, wie heeft er nog een tip voor de eerste overnachting in Johannesburg?

• Corné

Citylodge, dicht bij de luchthaven en met ophaal dienst. www.citylodge.co.za

Groet,

Corné.

www.amukela.com

• rm

Bij slapen een nachtje bij Road Lodge (zelfde site als City/Town Lodge, maar wel goedkoper).

• Mickey

Emerald guesthouse. Ze halen je op, niet duur en netjes en brengen je desgevraagd weer op het vliegveld de volgende dag (kun je je auto oppikken). verhuurbedrijven willen graag tegen een beetje extra randen ook wel bij je overnachtingsadres afgeven. Ik heb een foldertje gescand, als je belangstellng hebt kun je me even mailen, dan mail ik het je.

Fijne reis, Mickey

• nathan

siesta time GH

of

airport lodge

grt nathan

• Marco (Tongasabi.nl)

Het hangt er een beetje van af wat je zoekt en hoe laat je aankomt, met/zonder (huur)auto etc. wat dan vervolgens het meest handige is. Dichtbij OTIA heb je b.v. de Outlook Lodge, ze hebben gratis airport transfers (tot 20.00). Andere alternatieven idd de city lodge(s) of in Northriding b.v. Klip Els. Gr. Marco.

• Marijke

Vorige keer overnachten wij in de Town lodge. Het was goedkoop en een prima hotel voor een nachtje.

• Michel

Al jaren zeer goede ervaringen met The Airport Grant hotel in Boksburg. Komen je halen en brengen en is altijd goed verzorgtrinus schreef:

>

> Hallo,

>

> In maart gaan we weer naar zuid-afrika, wie heeft er nog een

> tip voor de eerste overnachting in Johannesburg?

• rinus

Iedereen bedankt voor de tips, wij hebben onze keus gemaakt.

• andre

somerset guesthouse vlakbij de luchthaven. Nederlandse eigenaresse Erna, dichtbij vliegveld met ophaal en wegbreng service. Zeer redelijk geprijsd! Hebben hier onze laatste avond, we vertrokken om 24.00 uur, doorgebracht. Kun je nog even lekker eten en een douche nemen. Super goede plek met vriendelijke mensen!