Hoi allemaal
Ik ben op zoek naar lekkere recepten van potjies en een heel lekker recept van bobotie.
Wie heeft er voor mij een familie recept en of kan mij aan diverse recepten helpen.
Hoi Tonia,
dat zijn Petra en ik. We hebben op twee boekjes uitgebracht, de eerste met “gewone” zuidafrikaanse recepten, zoals bobotie, en de andere met allerlei barbecuegerechten.
We hebben het eerste boekje niet meer, dat is helemaal uitverkocht. We hebben het in eigen beheer uitgegeven en dan is op ook echt op. Je kunt het barbecueboekje nog wel bij mij en Petra bestellen, gewoon even een mail sturen met je adresgegevens en dan sturen we je de info voor het betalen, en het boekje natuurlijk.
Als je speciaal een bobotie recept zoekt kan ik je dat wel mailen hoor! De opbrengst is voor een kinderopvangproject in de buurt van Kaapstad.
Inmiddels hebben we alleen nog de braaiboekjes en ben ik ook overgegaan op de verkoop van handgemaakte sieraden voor hetzelfde doel.
Groetjes, Mickey
www.mooigeholpen.tk(hier staat ook het een en ander over het project)
Tonia, ek het vir jou ‘n baie lekker bobotie resep wat eintlik my ouma se resep was. Dis in Afrikaans - ek sal kyk of ek ’n kansie kry om dit vir jou in Nederlands te vertaal. Dis baie maklik om te maak - verg net 'n bietjie tyd.
Ek sal dit dan hier pos sodat almal lekker kan bobotie maak, as julle wil. Ek sal kyk of ek van my pa se potjiekos resepte kan kry. Ek het ook lekker braai resepte - let wel, dis nie barbecue nie - braai is iets heel anders.
Hoi Mickey,
Mocht je alsnog deel 1 willen laten publiceren, dan kan je dat eventueel heel eenvoudig per stuk doen via bijvoorbeeld lulu.com Zij kunnen per stuk publiceren en je kunt het boekje ook online te koop bieden. Heb zelf ooit eens een boekje vormgegeven wat zo verkocht is en naar ik weet hebben ze er toch nog aardig wat verkocht.
Als je vragen hebt; gewoon even mailen en anders succes!!
Groeten,
Linda
Er zijn vast heel veel recepten van bobotie, potjiekos en dergelijke.
Maar de opbrengst van het kookboekje gaat naar een goed doel in Zuid Afrika.
Het recept van SAgirl is ntuurlijk veel lekkerder dan die uit het kookboekje, maar de opbrengst daarvan gaat niet naar een goed doel. De dames Mickey en Petra verdienen zelf niets aan het boekje.
Sommige produkten zijn bij Albert Heijn goedkoper, maar die kopen we dan toch bij de Wereldwinkel.
Groet, Henk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?