Wie heeft ervaring met Orbitz

• Toon

Hallo,

Heeft iemand ervaring met Orbitz? http://www.orbitz.com/

Ik kom daar zeer goedkope vliegtickets tegen.

Greetzz

Toon

• Wouter

Hoi Toon,

Op het Amerika prikbord kwam ik deze posting van Cees tegen. Misschien kan je daar een berichtje plaatsen over Orbitz.

Groeten,

Wouter

************************************************************************************

Auteur: Cees (—.cable.casema.nl)

Datum: 05-11-2008 18:19

Kijk eens op www.orbitz.com

Boek daar zelf ook wel eens.

Je kunt gewoon met je Nederlandse creditcard betalen en binnen een paar seconden heb je je e-ticket in je mailbox.

Hou er wel rekening mee dat ze in US dollars rekenen.

Even omrekenen naar euro's dus

************************************************************************************

• Toon

Hallo Wouter,

Bedankt voor de tip. We hebben inmiddels via Orbitz geboekt en ik denk dat we zeer aardige ticketprijzen hebben.

Voor drie volwassenen( 1 tiener van 13) en een kind betalen we inclusief alle taxen een totaalbedrag van € 2517,- Oftewel gemiddeld €630,-

We vliegen dan met KLM van Dusseldorf naar A'dam(3 uur wachten) en dan door naar Kaapstad ook met KLM

Terug met Air France van J'burg naar Parijs(1 uur wachten) en door naar Dusseldorf.

Ik zal je trouwens binnenkort nog een berichtje sturen n.a.v. je leuke reisverslag. De afgelopen maanden heeft ons ZA avontuur door persoonlijke omstandigheden een beetje stil gelegen maar nu zijn we er weer volop mee bezig zoals je ziet.

Groeten

Toon

• Wouter

Da's mooi Toon, de eerste stap is gezet. Lijkt me een goede prijs voor je vluchten maar houd rekening met een vermoeiende reis, dat was ie tenminste voor ons met vertrek en aankomst in D'dorf en tussenstop in Madrid. Ik ben benieuwd hoe jullie reis in ZA er uit gaat zien. Veel plezier met plannen!

Groeten,

Wouter