Wat is allemaal Off Topic??

• Corné

Vaak gaat het wel over dat soort zaken hoor, rugby-voetbal-wijn- etc. wordt nogal eens genoemd in een appart draadje. Zie mijn reactie onderaan.

Een digitale handtekening is toegestaan, en terrecht in mijn opinie. Ik woon en werk in ZA dus zou alles wel een relatie daarmee hebben, terwijl iemand die een website heeft over poppen of de lokale golfclub dat dan niet zou mogen?

Met een digitale handtekening wordt het wat persoonlijker, je weet met wie je te maken hebt.

Dat is mijn mening dus :D

Vanuit zonnig en mooi groen Balule,

Corné.

www.amukela.com

• Patrick

Over voetbal gesproken Corné: hoe gaat het met je cluppie?!?!? ;-)

• Corné

:( ik vrees dat we dit seizoen geen 5e keer op rij kampioen gaan worden… Ajax dik verdient gewonnen en mooi voor Sjakie die van boven mee keek.

Groet,

Corné.

www.amukela.com

• Henk en Petra

ZUCHT………

• Mark

Ron leuk dat je een eigen vb geeft maar ik reageerde op die thread eerder van Corné nl; Zwarte middenklasse groeit van 6,3 naar 9,3 Miljoen in 5 jaar tijd.

Waar Aryan dus met een geheel ander thema nl wit moordcijfers er tussen in deponeert!

met als titel;

Last week numerous white men were murdered in their homes. This week its the turn of the fairer sex it seems. For a change, cops have made arrests in some cases.

Das dus klaarblijkelijk een vb van off the topic!

Of zie jij daar ook nog 'n bruikbare relatie tussen?

(let's move on to the next thread..)

• Ron B.

Ik probeerde juist niet op de persoon te spelen en ga ook niet de verdediging voeren van individuele forumbijdragen. Wellicht kan Aryan zelf toelichten wat de relatie is tussen beide bijdragen ………..

• Mark

Tja Ron wanneer ‘n terrorist ’n bom plaats dan kunnen wij wel daarom heen draaien maar hij blijf toch 'n terrorist nie..

Niet dat ik Aryan daarmee wens te vergelijken hoor?

ps;

maar hij zit wel in de Uranium, weet veel van de rand en intereseert zich tevens verdacht veel voor burger oorlogen.. 'n linke jonge die Aryan!

(ik moet toch maar eens met mijn Amerkaanse vriendinnetjes contact gaan opnemen..8-)

Ohja m'n ‘'free publicity’' website;

www.amnhoela.com :+

• WEBMASTER

De Webmaster was even in de gym, vandaar een wat verlate reactie. De digitale handtekening blijft toegestaan dus dat is meteen einde discussie, als er inderdaad maar niet wordt gespammed of opmerkingen komen als “mail mij maar even prive, ik organiseer wel even een mooie reis voor je”.

Voor wat betreft “off topic” ben ik niet zo streng, zo lang er maar een zekere continuiteit blijft mbt het onderwerp van de topic en dat vond ik bij de reactie van Aryan op de post van Corné niet echt het geval. Dat was dus geen inhoudelijk waardeoordeel over de post maar een poging om wat orde te houden op het prikbord. Verder zie ik geen inbreuk op de huisregels dus ik zou zeggen “carry on”.

groet

JW

Nog even “off topic”: wie er kampioen wordt weet ik niet en het maakt me ook niet uit zo lang Feyenoord maar weer Europa in gaat. En nog veel belangrijker: wat gaan de Stormers doen in de Super14?

• SAgirl

Sisterkoek? Goeie genade - nog nooit van gehoor - jy bedoel seker koeksisters - iets heel anders hoor! :-)

• aryan

Nou, uhm, zonder om op de man te spelen constateer ik dat mijn reactie kwam omdat ik erg beroerd werd van juist dat ultra-positieve bericht dat gepost werd. Vlak nadat ik zoveel berichten heb ontvangen die dag die duidelijk aangeven dat er een flinke tsunamie van geweld, financiele nood en politieke spelletjes plaats vind heb ik net zo ongevraagd mijn portie naast die van fikkie neer moest zetten.

Terecht wordt er vervolgens opgemerkt dat de een z'n dood de andere z'n brood is; ik geef geen milimeter prijs voor racisme, dus ook niet voor zwart racisme. Als je de financiele wanorde en mentale mindset van veel van die ‘black diamonds’ van dichtbij ziet kon ik alleen met m'n hoofd schudden. En het argument “is koeltoer” gaat niet op; westers leven of hutje leven; pick your poison. Op de manier westers leven zoals zij leefden zou hun snel weer in het hutje doen belanden. Maar, er zijn uitzonderingen, maar die heb ik few en far between gezien.

Wat ik (te vaak) zag vond het 't best te vergelijken met sprinkhanen gedrag; de hele boel kaalplukken en hup weer verder naar het volgende project, en ondertussen met een blij hoofd tot de black (coloured?) diamonds behoren… nee, alles wijst op een boom en mind you; de bust voor hun is onderweg.

Maarreh… offtopic ? Zou zomaar kunnen; vandaaaaar dat ik netjes een aparte thread ben begonnen die vervolgens aan vlenters getrokken is, maar ik klaag niet, Corne vond het ook best; en dah webmastah is boss.