Nou, uhm, zonder om op de man te spelen constateer ik dat mijn reactie kwam omdat ik erg beroerd werd van juist dat ultra-positieve bericht dat gepost werd. Vlak nadat ik zoveel berichten heb ontvangen die dag die duidelijk aangeven dat er een flinke tsunamie van geweld, financiele nood en politieke spelletjes plaats vind heb ik net zo ongevraagd mijn portie naast die van fikkie neer moest zetten.
Terecht wordt er vervolgens opgemerkt dat de een z'n dood de andere z'n brood is; ik geef geen milimeter prijs voor racisme, dus ook niet voor zwart racisme. Als je de financiele wanorde en mentale mindset van veel van die ‘black diamonds’ van dichtbij ziet kon ik alleen met m'n hoofd schudden. En het argument “is koeltoer” gaat niet op; westers leven of hutje leven; pick your poison. Op de manier westers leven zoals zij leefden zou hun snel weer in het hutje doen belanden. Maar, er zijn uitzonderingen, maar die heb ik few en far between gezien.
Wat ik (te vaak) zag vond het 't best te vergelijken met sprinkhanen gedrag; de hele boel kaalplukken en hup weer verder naar het volgende project, en ondertussen met een blij hoofd tot de black (coloured?) diamonds behoren… nee, alles wijst op een boom en mind you; de bust voor hun is onderweg.
Maarreh… offtopic ? Zou zomaar kunnen; vandaaaaar dat ik netjes een aparte thread ben begonnen die vervolgens aan vlenters getrokken is, maar ik klaag niet, Corne vond het ook best; en dah webmastah is boss.