Hallo Jan,
Maar die centrale die ze gaan bouwen wordt geen gasgestookte (toch?)? Idd, minder overheidsregels dus kan er sneller gebouwd worden.
Groetjes,
Corné.
www.amukela.com
Voor de goede orde nog even waarop:
Kort nadat het juigcommando laatst opstond om mij te bedanken en/of in het gelijk te zetten mbt de Rand
ehh… 12,6 noteert hij nu… wat bedoel je nu? Naar mijn mening zal de rand tov de Euro/USD (2e-3e wereld tov 1e wereld - economieëen) ieder jaar met zo'n 10% dalen. Vooral door de inflatie.
Neemt niet weg dat ZA een exportland is, en dus erg aantrekkelijk om zaken mee te doen. ZA is enorm rijk aan grondstoffen, en zo blijven deze produkten ook goedkoop.
Dan even over die 2 artikeltjes van jou, het 1e is van 14 November 2008 met een link. Bij het 2e artikel zie ik geen datum, noch een bronvermelding?
Ben benieuwd.
Groetjes,
Corné.
www.amukela.com
jour-nar-listen ik hou 'm er in.
Nou ja, ik heb niks toe te voegen aan wat je aangegeven hebt. Echter is de basis van mijn visie niet (alleen) gestoeld op populistische/sensationele nieuwe media maar op een goed boek genaamd “Siener van Rensburg” door Adriaan Snyman. Onder de afdeling toevoegen aan het Internet post ik zo nu en dan stukjes uit dat boek om duidelijk te maken hoe dit boek in elkaar zit ( niet eenvoudig ) en hoe die man veel gebeurtenissen die wij als historie zien, of zelfs als huidige ontwikkeling, vantevoren heeft geSien.
Omdat er echter heel veel weerstand, vragen, verwarring en soms zelfs boosheid optreed zodra dit onderwerp tevoorschijn komt ben ik hier voorzichtig mee en post dan maar kranteartikelen.
Maarreh, dit boek komt in Engels, Afrikaans en Duits.
Het andere boek dat ook op nieuwe media beschikbaar is en ik veel gebruik is in alle talen beschikbaar…..
“Echter is de basis van mijn visie niet (alleen) gestoeld op populistische/sensationele nieuwe media maar op een goed boek genaamd ”Siener van Rensburg“ door Adriaan Snyman.”
Siener Blaauw hier
Komop Aryan, dat kun je toch niet serieus nemen? Dat is meer de wens van de vader gedachte(n).
Corné.
www.amukela.com
Corne,
Even voor de duidelijkheid, hoef je het mij noooooit meer te vragen.
Wel dus, he. Wel. Als in JA, he-le-maal.
Dat is niet van de ene op de andere dag gekomen, en de reden dat ik hiervoor tegen de stroom in zwem is vanwege het overweldigende trackrecord die deze man heeft opgebouwd zo begin de vorige eeuw.
De schriften van van Rensburg is echter op te veel manieren mis-geinterpreteerd vooral vanwege het buiten tijdscontext plaatsen waardoor de grootste fouten zijn gemaakt.
Op mijn blog staat wat informatie over Siener. Laat ik nog 's een voorbeeld noemen uit de rij van zeer goede voorbeelden.
De Duitse uitgever van het boek over Siener had in 2005 twijfels over het vertalen en uitgeven en het interpreteren van de woorden. Toen de schrijver ( adriaan snyman ) hierover benaderd werd heeft hij aangegeven dat de volgende president volgens de geschriften van Siener een vrouw met blauwe ogen zal zijn. Terwijl dit overlegd was kwamen er verkiezingen, en Angela Merkel is ondertussen al een paar jaar gekozen als eerste vrouwelijke bondskanselier.
En daarom is dat boek ook in het duits beschikbaar; en ja dat lees je niet in de krant, maar het staat er wel.
Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Siener_van_Rensburg
De rand is precies op track de afgrond in. Ik zou me verbazen als 'tie nog onder de 12.50 duikt, en zo ja, hoe diep om vervolgens weer de lucht in te schieten. De komende 2, 3 maanden gaan naar mijn idee echt super, super spannend zijn omdat dit de trendmakers zullen zijn voor het komende jaar, en wellicht jaren.
Het 2e artikel kwam als eerste via email binnen en heb ik nog niet online gezocht naar een bevestiging ( er zit ook maar 36 uur in een dag), maar omdat ik zo'n vervelende vent ben heb ik 'm hier neergezet: http://www.geocities.com/twobombs/AVP.pdf In die pdf word een rapport van de Masters Builder Association aangehaald, als het goed is drijft die dan ook nog ergens rond. Die borrelt over een paar weken wel naar boven in de media als die k@k al klaar vlieg.
De RSA is inderdaad een interesante overname kandidaat vanwege de nieuwe olie genaamd uranium. Naar mijn idee is dat 1 van de redenen voor het buitenland om via een achterdeur ( lees: de boeren, of aan de boeren/afrikaner gelieerde milities ) een wapenlevering toe te laten ( bijvoorbeeld via Luederitz ) om er voor te zorgen dat het gebied niet geheel en al in een eindeloze stammen oorlog vervalt zodat de grondstoffen en de geografische locaties beschikbaar blijven voor de landen die daar interesse in hebben.
Het nieuwe beleggen is in commodities, en vooral uranium. Maar ja, ik drijf weer af; first things first.
Hoi Corne,
Ik heb tapes en documenten met daarop het ongeloof van de toenmalig blanke minderheid regering vastgelegd als reactie op de uitspraak dat zij ooit onder een zwarte meerderheids regering komen. De documenten komen tot zover als begin vorige eeuw, de tapes uit begin jaren '90.
Ongeloof, dat dit of dat niet gaat gebeuren. Nikolaas van Rensburg heeft dit echter time-and-again aangegeven, en heeft voor die en andere uitspraken ( wo de uitkomst van de boerenoorlog ) en is voor landsverraad en onrust stokerij door de toenmalige regering eenzaam en voor langere tijd opgesloten in de gevangenis Boksburg.
Klinkt bekend hm ? Geloof, ongeloof. Het gaat om een feit. Feit is dat ik begin '90er jaren het volgende quatrijn las :
'Tuin bij de nieuwe stad, de door mensen gemaakte berg zal getroffen worden, gedompeld in een vuurzee.'
- de door mensen gemaakte berg zijn wolkenkrabbers, Verder de verwijzing naar het vuur op de 45e breedtegraad, dicht bij New York.
'De lucht zal branden op 45 graden, vuur nadert de grote nieuwe stad, onmiddelijk springt er een grote vlam op.'
Bron: http://www.geocities.com/twobombs/NOST.HTM ( eigen spreekschema over nostradamus in 1996, link via mijn blog )
Ging ik er toen van uit dat er een onverwachte aanval op NYC uitgevoerd zou worden. Toen die dag aanbrak was dat niet echt een verassing. Dieper onderzoek ( oa via David Wilkerson' inzicht en prediking ) heeft uitgewezen dat downtown NY er ongeveer zo uit gaat zien.
1 Thessalonians 5:3
For when they shall say, Peace and safety; then sudden destruction cometh upon them, as travail upon a woman with child; and they shall not escape.
( voordat je 't afblaft zou ik het leuk vinden als je je realiseert dat dit resultaat het gevolg is van conclusies gemaakt op feiten de huidige omstandigheiden en de toekomst [ vb: val v/d Dollar/Rand in ogenschouw neemt … Ik heb letterlijk duizenden uren gelezen in honderden boeken en ja, dit is een dagtaak om dit allemaal bij te houden. )
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?