Pakketje vanuit ZA

• Glenn

Beste mensen,

Wat is jullie ervaring met het verzenden/ontvangen van pakketjes vanuit Zuid Afrika?

Hoelang duurt het voor deze aan zijn gekomen in Nederland? ( korter/langer dan aangegeven tijd, en hoeland )

Groeten Glenn

• Theo

Dat hangt er van af vanaf welke plaats het verstuurd wordt. Van een stad als Port-Elisabeth gaat het vrij snel, maar vanuit een dorp uit het binnenland duurt het wel 2 weken langer. Hou de waarde van het pakket erg laag, anders moet je hier in Nederland btw betalen. Is ons in mei overkomen. Wij hebben al diverse pakketjes uit Z-A laten versturen en zijn allemaal aangekomen. Andersom is het moeilijker en onzekerder.

• nathan

mijn kaarten zijn nog niet allemaal aangekomen….

verstuurd 3e week augustus…

Beginnen binnen te druppelen sinds 2 weken nu…

maar ik weet niet hoe het met pakketjes gaat.,…

grt nathan

• Remco

Ik heb nu driemaal een DVD besteld bij Kalahari.net en alle keren binnen twee weken in de bus.

Groetjes Remco.

• Marleen

Een vorig jaar verstuurd pakketje vanuit Durban, helaas nooit aangekomen. Toch jammer, maar het schijnt wel vaker voor te komen.

Marleen

• Annemieke

De post blijft onbetrouwbaar, helaas. Wij hebben wel pakjes en dvd;s vanuit NL ontvangen.

Maar post binnen S.A> versturen kan een ramp zijn. Sommige post komt gewoon nooit aan. Momenteel wachten wij nu al 2 weken op een certificaat van onze bliksemafleider. Is al 2x gepost zelfs. Ben bang dat de tweede ook niet aankomt.

groeten uit een heet en droog Kyalami

Annemieke

• Arine / Zebra

It's a miracle als er iets aankomt

Heb al zoveel verstuurd

je kan t beter zelf brengen

ze jatten hier alles uit de post helaas

nou succes

Arine

• marion

mijn familie post de brieven vaak o het vliegveld meestal is het dan een week onderweg