> Jeesh Corne, zit jij op een eiland of zo?
Nee hoor, in de bush met goede internetverbinding en DSTV. Kan dus alles goed volgen hier.
> Er zijn zoveel problemen in Za en jij noemt het prietpraat
> en je gelooft er niet in!
Wat een onzin kraam je nu uit, ik noemde het artikel (en zoals dat artikel is er veel
meer onzin op het internet te vinden) pietpraat. NIET alle problemen in ZA!!
Waar ik niet in geloof is dat er na een korte burgeroorlog in ZA de blanken het weer zullen overnemen (yeah right), noch in Uhuru, een kampioenschap voor FC Groningen (sorry Gert) en dat de Olifanten uiteindelijk ook zullen migreren naar Australië.
Gelukkig mag ieder mens zelf bepalen waarin hij gelooft.
Wel geloof ik in Obama als nieuwe president, een groeiend aantal bezoekers naar ZA, Nederland bij de laatste 4 in 2010 en dat het binnenkort gaat regenen. Om maar eens wat te noemen
> Je moet echt stekeblind zijn om niet te zien hoe de zwarte,
> en inmiddels witte bevolking ook , het steeds zwaarder krijgt.
Heb ik dat beweerd dan? Wederom leg je mij woorden in de mond. Maar ja, ik zie ook blank en zwart in grote en dure auto's rondrijden, dus het is blijkbaar niet eenrichtingsverkeer?
> Iedere attack op Za trek jij je persoonlijk aan
Wat bedoel je met ‘attack’?? Ik trek me niets persoonlijk aan, en al helemaal niet allerlei onzin-therorieën op het internet. De Rand zou volgens hen al op 1:20 moeten staan, maar hij is nu 1:12,5.
> Blijkbaar doet het je allemaal niks omdat je *nog* niet
> persoonlijk wordt getroffen door de downfall van het land.
Jij kent me niet, noch wat ik hier doe etc. Downfall van het land, dat zie ik toch wel anders. Er komt meer en meer democratie omdat het ANC nu veel mensen zal zien vertrekken.
Het WK2010 gaat gewoon door, de energie-crisis is (voor even iig) bezworen en de economie groeit nog steeds. Dat zijn feiten.
> Ik heb het persoonlijk erg te doen met de ZA bevolking, zwart
> en wit.
Ik ook, en ook met de arme bevolking in Amerika-China-Brazilie-Indonesie, kortom iedereen.
> Van alle witte vrienden die ik in ZA heb wil 90% het land
> verlatenm helaas hebben ze niet allemaal de mogelijkheid
> waardoor ze zich nu economic prisoner voelen en van de zwarte
> vrienden maar te zwijgen, die hebben het nog zwaarder.
Ik krijg hier regelmatig Zuidafrikanen over de vloer die na een aantal jaren Australie/Engeland weer terug zijn in ZA. Er schijnen er meer en meer terug te komen volgens diverse immigratie-buro's.
Maar als ik om me heen kijk, sedert 2004 zijn er hier in Balule alleen al 7 blanken bijgekomen. Vaak wordt in een krant alleen gepubliceerd hoeveel blanken uit ZA weg zijn gegaan sedert 1990. Dat verkoopt nl. beter dan een bericht hoeveel blanken er nu weer teruggaan naar ZA. Maar dat laatste kun je wel terug vinden op internet hoor.
Fijne zondag verder.
Groetjes uit warm Balule,
Corné.
www.amukela.com