navigatiekaart Zuid-Afrika voor TomTom

• Henk en Petra

Hallo Tiny.

Weet je, als je terug komt uit Zuid Afrika, dan zoek je geen andere vakantiebestemming, maar dan wil je terug, dan wil je weer naar Zuid Afrika.

Jij denkt, dat mensen zo'n kaart weg willen doen, maar het blijkt nu eens te meer, dat ze hem weer gaan gebruiken, wanneer ze opnieuw naar Zuid Afrika gaan.

Dus toch maar een nieuwe kopen.

Veel plezier bij verdere voorbereidingen.

Groet, Henk

• nathan

probleem is dat het de kaart van zuidelijk afrika is en dat ik inderdaad graag terug wil…

ik heb een originele kaart maar als je handig bent in nieuwsgroepen etc kun je het daar eens proberen…

• Mark

Hallo Tiny,

Ik moet helaas Henk en Petra gelijk geven. Eenmaal Zuid-Afrika, altijd Zuid Afrika. Wij zijn nu ook al voor de 4de keer bezig om een reis naar dit mooie land te boeken. In 2007 zijn wij ook met een papieren kaart van MapStudio door het land gereisd. Een hele goede kaart om de route voor de volgende dag te plannen. Maar wij vonden het zoveel relaxter om met de TomTom onderweg te zijn. Je geniet toch veel meer van het landschap als je in de auto zit. Ook de ruzies tijdens het rijden verdwijnen als sneeuw voor de zon. 80 Euro lijkt inderdaad een beetje duur, maar als ik jou was zou ik toch de kaart gaan downloaden. Bovendien bevat het kaartenmateriaal niet alleen maar de kaart van ZA, maar ook de grootste steden en het gehele grote wegennetwerk van Botswana, Lesotho, Malawi, Mozambique, Namibië, Swaziland, Zambia en Zimbabwe. Altijd handig als je een keer in Gabarone wilt gaan shoppen.

Groeten,

Mark

• Ken

Tiny,

Aanstaande maandag vertrekken wij voor vier weken naar Zuid-Afrika. Voor de rondreis die we daar gaan maken hebben we een kaart voor de TomTom (One XL) aangeschaft.

Bij terugkomst zijn we waarschijnlijk wel geïnteresseerd om de kaart te verkopen. Dan kunnen we meteen onze ervaringen met de TomTom in Zuid-Afrika delen.

Groet,

Ken

• linda

Hoi Ken,

Ben je nog van plan je kaart door te verkopen of is ie al verkocht? Heb evt. interesse. (Of heeft iemand anders de kaart beschikbaar ter overname?)

Groeten,

Linda