Volgend jaar mei staat Zuid-Afrika op het programma. Na een prettige ervaring met individueel reizen naar Vietnam, wil ik nu een rondreis maken door Zuid Afrika. En uiteraard geen betere pret, dan voorpret.Voorinformatie heb ik via reisverslagen, ANWB wereldreisgids zuid-Afrika en o.a. dit forum. Op mijn site http://www.zitterdonline.nl/afrika/index.html staan enkele gegevens, ter voorbereiding van mijn reis. Graag had ik advies van mensen die in Zuid Afrika zijn geweest over de samenstelling en de haalbaarheid van deze reis. Volgens berekening zou de afstand ongeveer 4634 km worden. Ook zijn suggestie`s van overnachtingen welkom. Deze mogen afwijken van de route. De vlucht, welke in principe 11 mei aanvangt is nog flexibel. Wel heb ik gekeken ondertussen naar de prijzen van vluchten, van verschillende maatschappijen, rond deze periode. Voordeel heb ik dat ik in het zuiden woon en zowel via Nederland, Belgie, als Duitsland kan vertrekken. Tot nu toe komt SAA, prijsmatig, als beste uit de bus. Iedere suggestie is welkom ! Alvast bedankt voor eventuele informatie.
Henk