Het gras is niet altijd groener 'over-seas'...

• Corné

The grass is not always greener…

18 October 2008, 11:52

More and more South Africans living abroad, especially in the United Kingdom, are opting to return home as unemployment figures and the cost of living soar.

Earlier this month Homecoming Revolution, a non-profit organisation that encourages and helps South Africans around the world to return home, held an expo in the UK. It focused on careers, property and business opportunities in South Africa.

http://www.thestar.co.za/?fSectionId=3268&fArticleId=vn20081018084540952C405692

Zijn daar cijfers over bekend, hoeveel (blanken) sedert 1994 geemigreerd danwel teruggekeerd zijn naar Zuid-Afrika? Vaak lees je in de kranten alleen hoeveel er vertrokken zijn.

Groetjes uit de frisse bush, 4 mm. regen vannacht en dat is de eerste regens sedert april 2008!

Corné.

www.amukela.com

• Reisgraag

Corné,

4 mm is te weinig nietwaar, misschien net genoeg om een paar groene sprietjes te laten opkomen?

Lekker naweek,

Piet

• SAgirl

Ja, dit is so waar - die gras is altyd groener aan die ander kant, né! Maak nou nie saak waarheen jy dink dit sal beter wees om te verhuis nie. Dit feit van die saak is, dat elke mens op aarde moet besluit waar hy ‘n toekoms wil bou en dan vol uit daarvoor gaan of dit moet net ’n droom bly. Sommige mense is sterk genoeg om so ‘n skuif te maak maar ander is weer nie. Ek ken Suid-Afrikaners wat 3 maande in Nederland was en toe kon hulle dit nie meer uithou nie en is sak en pak terug - hulle het gedink dis ’n eerste wêreld land en alles gaan in hulle skote val. haha - dit werk ongelukkig nie so nie - eerste of derde wêreld; werk moet jy werk en die lewe is ewe hard. Ek bly al 10 jaar in Nederland en het wonderlik goed aangepas! Ek is hier net so lekker tuis as wat ek in SA was - wens net ek kan my familie hier gehad het.

Die presiese syfers weet ek (nog) nie maar daar is nogsteeds meer Suid-Afrikaners (oor al die kleurgrense heen) wat emmigreer as wat daar is wat weer na emmigrasie terugkeer na SA. Die meeste vertrek Australië, Brittanje, VSA en Kanada toe. Natuurlik is daar ook groepe wat hulle in Europa en Asië vestig maar dit is nie soveel soos in die ander lande nie.

Daar is ongeveer tans sowat 16 000 Suid-Afrikaners in Nederland. Met die huidige finansiële krisis wêreld wyd, is dit moeiliker om so 'n skuif te maak maar tog sien mens nogsteeds mense wat hulle laaste spaargeld vat en skuif ( terug SA toe of uit SA na elders)

Ek sal kyk of ek syfers vir jou kan kry maar dis nie iets wat ek verwag werklik vrygestel sal word nie - die syfers word soms lekker gekook, hoor! :-) Terloops, dis nie net die blankes wat emmigreer nie, hoor - jy sal verbaas wees om te sien hoeveel daar oor die hele spektrum so 'n skuif maak.

• Annemieke

Hallo Corné,

Ja, afgelopen vrijdag avond heeft het hier ok geregent en gedonnert! Bij de buren was de bliksem in hun grote Bluegum ingeslagen, de stukken hout vlogen in het rond.

Erg veel is hier ook niet gevallen, maar eindelijk wel regen, sinds April 2008. En alle sprietjes zijn blij met elke druppel. Alhoewel er toch al veel bloeit Jacaranda's, zonder regen, echt niet te geloven die natuur.

groetjen uit Kyalami

Annemieke

• loes

dit is een oud gezegde en inderdaad van aller tijden. ned statistieken wijzen ook uit dat van alle nederlaners die sinds de 50ér jaren ge-emigreerd zijn,rond 50% weer teruggekeerd is naar nederland en in mijn kennis/vriendenkring komt dat aardig uit. zuid afrikanen waren natuurlijk altijd heel honkvast en nu dat ze wel uitvliegen naar alle uithoeken, is de aardigheid in veel landen er ook wel af en is “thuis”dan achteraf toch nog de beste plek voor ze. wij gaan volgende week naar australie o.a. op bezoek bij een zuid afrikaanse vriendin en zal daar ook wel de nodige verhalen horen over z.a. die daar een nieuw leven opbouwen. ben benieuwd

• Pim

Hier in Hluhluwe nog steeds nauwelijks regen. Het is er veel te droog voor de tijd van het jaar. De camping in Mkuze game reserve is voor onbepaalde tijd gesloten omdat er geen water is en langs de N2 zie je veel mensen wachten met jerry cans tot er een vrachtwagen met water langs komt. Wij hebben gelukkig volop water maar onze ‘borehole’ is dan ook 90 meter diep.

Pim

• Annemieke

Hoi Pim,

Ook hier nog niet veel gevallen, nog steeds is hier alles erg droog en veel te warm voor de tijd van het jaar.

Hoe is het met jullie wild op het terrein, gaat dat goed?

Hadden jullie al een borehole op het terrein of heb je er een laten slaan. Wij willen dit ook doen, maar hebben nog geen idee van de kosten. ZO ben je tenminsten niet zo afhankelijk van het waterbedrijf hier en de qualiteit is dan ook stukken beter.

groetjes

Annemieke