Hard op weg naar de 1 op 14

• Aryan Blaauw

Ik zie dat de ‘inflatie’ nogal hard gaat in SA, zal zeker niks met HET VERTROUWEN in SA, en specifiek het soepeltjes lopen ANC te maken hebben.

Ik zeg niks, de mensen hier onder weten 't allemaal veel beter.

Ik meld me wel weer, ergens. Als jullie allemaal weer liev zijn, hahaha

bron: xe.com

• Peter Rietveld

Je zegt wel veel keer dat je niets meer zegt.

• Corné

Veel beloven weinig geven…:)

De Rand houdt zich heel behoorlijk onder de wereldwijde financiele crisis. En wanneer Obama de nieuwe president wordt zal dat ook weer wat meer rust geven.

Corné.

www.amukela.com

• Marco (Tongasabi)

De Rand staat inderdaad laag, veregleken met de rest van 2008 zie ik dat alleen op 30 maart het iets erger was met 1:12.879 gisteren was de middenkoers 1:12.689, nadelig voor de lokale bevolking, voordelig voor toeristen. Gr. Marco

• Jurgen

tja, de rand heeft momenteel wel wat weg van ee duiventil. Hij blijft op en neer golven.

Zoals men in Die Burger nu zegt: JSE, rand kry slae ná 2 dae se joligheid

Valt moeilijk te voorspellen wat de rand gaat doen. Nu staat hij op 1euro:13,63ZAR.

Over een maand vertrek ik voor 4 weken naar Namibie en ZA; ben uitgegaan van een koers van 1 op 12, alles daarboven is meegenomen.

Geniet die naweek!

• Remco

Waarom roep je telkens weer iets waarbij je ook telkens roept dat je niets meer zegt? Begin het bijna een kinderachtige manier van aandacht vragen te vinden.

Groeten Remco.

• Ed

Al weken lang wordt de ZAR door investeerders gedumpt. Ze noemen dit ‘risk aversion’. De politieke gekte zal ook wel een rol spelen. Wel jammer voor de mensen in Z-A, want krijgen die het steeds zwaarder.

Veel Nederlanders die in Z-A wonen en hun pensioen daar opgebouwd hebben zitten in de problemen en de armoede onder hun neemt toe.Als je vroeger met een bedrag van R 1000,- per maand met pensioen ging dan is dat nu weinig waard.

Las onlangs nog een interessant artikel…de helft van de werkenden in Z-A zit met schuld achterstand..

http://www.thetimes.co.za/News/Article.aspx?id=827557

• Reisgraag

Is blijkbaar nu net over de 14, maar morgen misschien weer net over de 13 of over de 15

WIE WEET HET ?????

Op: http://www.iafrica.com/ zie je de koers ook dagelijks met wat andere brokken zuid afrikaanse nieuws. Op 2 november schijnt er iets te gaan gebeuren maar wat? Onvoorspelbaar net zoals de koersen en de andelen in de wereld.

Piet

• Reisgraag

Investeerders moeten dit eens lezen:

Geachte Belegger,

Wanneer je in januari 2006 voor € 1000,– aandelen hebt gekocht bij KPN, heb je vandaag nog € 45,– over.

Wanneer je in januari 2006 voor € 1000,– aandelen hebt gekocht van Versatel, heb je vandaag nog € 36,– over.

Wanneer je in januari 2006 voor € 1000,– aandelen hebt gekocht bij UPC, heb je vandaag nog € 18,– over.

Wanneer je in januari 2006 voor € 1000,– aandelen hebt gekocht bij Ahold, heb je vandaag nog € 100,– over.

Wanneer je echter verleden jaar voor € 1000,– volle kratten Bier hebt gekocht. En dus voor € 1000,– verzopen hebt,

heb je vandaag nog statiegeld ter waarde van € 390,– over.

Dus : de hele dag in je luie stoel naar de TV kijken, met een flesje bier in je hand levert het meeste op !

Holadijee,……………………………proost !!!!

Uw Beleggingsadviseur

• Aryan Blaauw

Omdat er op dit forum te veel onbesproken, in de doofpot, weggelogen omwille van deze of gene z'n reden. Feiten worden ier niet besproken, enkel meningen en daar ben ik niet in geintereseerd.

Omwille van de weinigen wil ik zo af en toe 's wat posten, maar niet die ellenlnage hopeloze rot diskussies. Wie niet horen moet maar ( de verkeerde kant /vh kapmep ) voelen.

1 op 13.88 - all time low, and counting.

1 op 20 , 30 is heus niet zo ver gezocht met onderstaand ‘kabinet’; als je het nu nog niet ziet, zal je het pas zien wanneer de ‘veterans’ trappelend aan je poort staan de rammelen in de nacht. Bepakt en bezakt om op jouw plek te gaan wonen na je (dood) het huis uit gesleept hebben. WORDT EENS WAKKER ALLEMAAL DIE SLAPEN !!!!