shuttle vanaf vliegveld regelen?

• Aline

Hallo allemaal,

Wij komen op 5 nov. om 7 uur sochtends aan in Kaapstad. Is het aan te raden om van te voren een rit naar het hostel te regelen of is dat ter plekke goed te doen? Of wordt je dan juist afgezet met allerlei taxi's enz??

ALvast bedankt!

Groet, Aline

• joke

ik dacht dat je in de aankomsthal naast de autoverhuurbedrijven, rechtsom in de hoek, de shuttle voor Kaapstad hostel hebt en anders staan er taxi's (zoals je ze in NL kent, dus niet de za taxi met de roti en de kip)

• Marco (Tongasabi.nl)

Als je laat op de avond aan komt met b.v. de KLM dan zou ik me gewoon laten ophalen door de shuttle/taxi van het hotel en dat dus van te voren boeken. Gr. Marco.

• Marco (Tongasabi.nl)

Sorry lees niet goed jullie komen in de ochtend aan. Beiden is mogelijk, lokaal een taxi nemen of een shuttle regelen. Qua kosten zal de taxi waarschijnlijk iets goedkoper zijn omdat een shuttle transfer vaak per persoon betaald wordt. Maar veel meer dan 200 rand p.p. is het niet is mijn ervaring. Als er iemand met een bordje klaar staat is dat misschien iets meer vertrouwd en weet je dat je in de goede taxi stapt. Gr. Marco.

• nathan

ik zou even een shuttle regelen…

lekker gemakkelijk en je hoeft je verder niet druk te maken…

succes grt nathan

• SAgirl

Ek stem 100% saam - die gee gemoedsrus en na my menig veiliger.