katten mee naar SA

• Mark

Goedemorgen Aniek,

Wat een timing!!

Goede reis verder in Zuid Afrika!

• Ed

Ja Joke, misschien toch een gat in de markt…MacCat, MacGoat…of een MacEye, knapperige oogjes op een bedje sla.

• Wim M

Joke, dat kattengedoe berengt een mooie herinnering boven.

M`n Pa had ooit een prachtige volière. Helaas vond de kat van de buren dat ook en vrat `s nachts de pootjes van die beestjes af of ze vlogen zich te pletter in het donker.. Zoals het een goede buur siert de buren (ook Hollanders) een paar keer gewaarschuwd. Tegen de ochtend weer herrie in de volière en die kat liep er weer overheen. Tegen z`n .22 had de kat natuurlijk geen schijn van kans. De buren nog wel een week lang ieder dag gevraagd of hij hun katje gezien had. Op een verjaardag komt dit verhaal nog wel eens langs tot ergernis van m`n zus, want dat is een kattenmens.

Lekker zondag en nu op voor een braai,

Wim

• Annemieke

Gewoon je katten mebrengen, er zijn veel mensen met katten hier.

groetjes uit een heet en droog Kyalami,

annemieke

• loes

kattenhaters zijn er overal ter wereld. zelf een kattenliefhebber met een enorme “dweil” die af en toe de buurt hier onveilig maakt. lijkt me een goed idee om eerst eens de kat uit de boom te gaan kijken, maar met een beetje geluk krijgen ze daar uiteindelijk een heerlijk leven.

• Aniek

Hallo allemaal,

Bedankt voor de antwoorden allemaal!

Ik denk ook dat er overal wel kattenhaters zijn (mijn vorige woonplaats hier in NL ook). Ik ga het eerst eens op mijn gemakje bekijken!

Heb zo'n zin om naar het mooie Kaapstad te gaan!

Groetjes, Aniek

• Wim M

Veel plezier daar, ook voor je katje. Toen ik nog in ZA woonde is onze kat nooit iets naars overkomen. De meeste mensen daar zijn dol op dieren.

Wim