binnenlandse vlucht

• Nina

Goede morgen,

ik ga in januari naar ZA voor een georganiseerde rondreis die eindigd in Kaapstad. Daar vandaan wil ik op familiebezoek in Plettenberg en heb dus een vlucht nodig van Kaapstad naar George en ongeveer een week later weer terug naar Kaapstad. Kan ik deze via internet rechtstreeks boeken, bij wie en waar moet ik qua kosten op rekenen?

Nina

• marion

Ik heb wel eens een vlucht gedaan met kulula maar volgens mij vliegen die niet van Kaapstad naar George, kijk zelf maar op www.kulula.com/Default.aspx

Mango doet dit wel en volgens de site zit je rond de €230 www.southafrica.to/transport/Airlines/mango-flights/mango-flights.php5

Succes met voorbereiden de Kaap is prachtig Marion

• Mo

Hallo Nina,

Volgens mij kun je ook met SAA van Cape Town naar George vliegen.

www.flysaa.com

Een vlucht kost snel 250 euro retour.

Als je het leuk vind om auto te rijden, kun je ook een auto huren voor een weekje en dan zelf rijden, zie je meteen wat van die omgeving….

Maar ook dat is niet goedkoop en je moet er zin in hebben.

Succes

Mo

• SAgirl

Ek stem saam Mo - dit is 'n baie mooi roete - dis wel 5 ure met die auto en dan is dit met een of twee stoppe langs die weg.

Jy kan ook BA probeer, Nina - ek het met hulle gevlieg en dit was toe nie so duur nie.

Daar is ook busse wat loop tussen George en Kaapstad, hoor. Probeer 'n bietjie Intercity of Greyhound busdienste

http://www.intercity.co.za/

http://www.greyhound.co.za/default.asp?id=1000000465

Ek het ook al met beide gereis en geen probleme gehad nie. Mens sien meer van SA en daarby hoef mens nie self agter die stuur te sit nie. Dis dalk ook 'n opsie.

Geniet jou reis!

• Nina

Dank jullie wel voor de snelle reaktie. Die Mango flights lijkt mij de goedkoopste optie. Is dat vertrouwd om vanuit Nederland te boeken?

Zelf rijden en openbaar vervoer is voor mij geen optie. Ik reis alleen en in George word ik afgehaald.

Nina

• walter

Kalulla is van B.A Mango van S.AA zijn altwee goed.

Mango kan tegen scherpere tarieven vlugten verkopen omdat hulle gesponsord word door die S.A overheid.

Het zijn alle twee prijs vechters.

• Nina

Nog even ter onfo, vanaf George rijden we nog naar Plettenberg Bay. Daar ga ik nog de laatste week van m'n vakantie doorbrengen bij familie die mij de omgeving laten zien. Deze week moet ik de reis en de vluchten regelen. Ben benieuwd af het lukt zoals ik het bedacht heb.

Nina

• Theo

Ik heb al vaker gevlogen in binnenland met S.A.A. en was bij tijdige boeking erg goedkoop, maar ook met de interliner bus Translux De busreis is erg goed met luxe bus en best goedkoop. De laatste keer Kaapstad-Graaff-Reinet (600 km) heb ik volgens mij 27 euro betaald. Op de site www.translux.co.za vind je alle busdiensten, vertrektijden en prijzen.

Succes in het mooie land.

• Tienet

Hoi Nina!

Wat leuk dat je naar Plett gaat! Ik ben er afgelopen jaar en dit jaar geweest een paar weken geweest, want mijn vader woont daar! Het is een opvallende verschijning (groot en verbaal aanwezig), dus hij valt waarschijnlijk wel op! haha!

Ik zou, als ik jou was, een auto huren en lekker zelf rijden. De weg is niet erg moeilijk te vinden en ik weet onderweg nog wel een aantal fijne en veilige rustplekken! Mocht je meer info willen hebben, laat het maar weten!

Groetjes, Tienet

• SAgirl

Nina, hoe kom julle van George na Plettenbergbaai? Dieselfde busdienste gaan ook verder as George - sal julle dus na Plettenbergbaai ook kan neem.

Geniet die beplanning, geniet die reis en geniet die vakansie! Wees verstandig en wees veilig - neem baie foto's! :-)