Zuidafrikaanse keeper voor ajax?

• Corné

Vonk op lijstje Ajax Van onze Telesportredactie

Twingly Blogsearch

Ajax heeft Hans Vonk (38) op het oog om tijdelijk als tweede keeper te fungeren. De Zuid-Afrikaan stond tussen 2004 en 2006 al onder contract in de ArenA en moet de Amsterdammers tijdens de blessures van Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar uit de brand helpen.

Gezien het doelpuntenfestijn in Heerenveen momenteel is een goede keeper welkom bij ajax, maar Vonk?? Straks willen ze Piet Schrijvers nog halen zeker :)

Tja Henk, weer een verloren seizoen vrees ik…

groetjes,

Corné.

www.amukela.com

• Mark

Geloof dat de leeftijd voor ‘n keeper niet z’n grote rol speelt wanneer je dat bedoelt tenminste.

Vonk had wel 'n goede reputatie en was zelfs in ZA nog actief dacht ik, als dat bij Ajax-Cape club is dan lijkt dit op een tijdelijke interne transfer, maar dit is maar een vermoeden.

En Edwin is ook weer ffe terug van weg geweest..

• Corné

Vonk is inmiddels al een tijdje uit de roulatie, dus dit komt op mij over als een paniek reactie. Ook van Basten ‘weet het niet meer’ na gisteren…. Ik heb wel een tip voor ajax: koop eens wat goede verdedigers en haal die Velthuizen van Vitesse!

Vd Sar speelt nog iedere week bij Manchester United op top niveau, die kan dus moeiteloos weer mee doen bij Oranje. Wat mij betreft gaat hij ook nog mee naar het WK2010.

Corné.

www.amukela.com

• Henk en Petra

Blatter wil dat Zuid Afrika beter gaat voetballen. Er zou dus een andere trainer moeten komen. Als ik bovenstaande zo lees, dan weet ik hiervoor wel een goede kandidaad. Hij woont al in Zuid Afrika, in de buurt van Hoedspruit……..

Ga gerust je gang, ik neem je werk in de bush wel over, zie mij daar wel zitten.

Ajax heeft vrij veel nieuwe spelers gehaald. 10 spelers uit de selectie zijn geblesseerd. We hebben 6 van de 34 wedstrijden gespeeld.

Hoge bomen vangen veel….. O nee, sorry, ik bedoel:

Wie het laatst lacht …………

Het eerste gewin is kattengespin….

Groet, Henk.

• Maria

typische reactie van een PSV fan op afstand.

Vermeer is een goede en tantent volle keeper, hij keepte oa in het olympisch elftal,de doelpunten gisteren kon hij niet voorkomen, Ajax komt erwel dit seizoen hopelijk zonder v Basten.

Zaterdag bij PSV gezeten danks zij een vrijkaartje van m,n buurman,tijdens de 2* helft maar het restaurant opgezocht (*-*)

• Corné

Om Zuid-Afrika beter te laten voetballen is er wel meer nodig dan een ander trainer denk ik.

Voor het eerst heb ik gelachen bij Willem II-ajax, en gisteren weer :)

Groetjes,

Corné.

www.amukela.com

• Maria

Voor het eerst heb ik gelachen bij Willem II-ajax, en gisteren weer Corne

Lach jij zo weinig en dan ook nog om voetballen ?, in 2010 blijf je lachen, wk in de UK

• Klaas-Wouter

Maar nog steeds gaat er niets boven…..

• Corné

Symbolisch lachen Maria :) WK2010 naar Engeland? Dan doet Engeland ook weer eens mee aan een eindtoernooi.

Corné.

www.amukela.com

• Gert

en dat blijft ook nog minimaal 2 weken zo Klaas Wouter :)

ajax zal van de winter wel weer in groningen komen shoppen…