spoed oproep!

• ttyy

Hallo mensen!

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag voor een familielid. Wie kan mij helpen aan gegevns over leuk en betaalbare safari's in de buurt van johannesburg / pretoria? Als je op het internet zoekt kom je heeeel veeel schreeuwerige websites tegen.

Heeft iemand goede ervaringen?

groet!!! ttyy

• Reisgraag

ttyy,

Wat bedoel jij met schreeuwerige websites?

• nathan

iets met veel uitroeptekens…

;)ttyy schreef:

>

> Hallo mensen!

> > groet!!! ttyy

;)

• ttyy

bedankt, hier kan ik mijn familie ontzettend mee helpen :)

• nrrdgrrl

hmm je vraag is ook wel een beetje erg algemeen…

safari's hier in de buurt, dan zit je eigenlijk per definitie in pilanesberg. en welke aanbieder je daarvoor kiest is een kwestie van smaak. of van sorteren op kosten. ik stel me tenminste voor dat er niet veel verschil zit in wat ze aanbieden.

• nathan

helaas ik heb geen ervaring met safari bij JHB

kijk even of je info over de schreeuwirige websites kan vinden op zoover.nl of hier in de zoekfunctie…

• Ruud

Hoi,

zelf een auto huren en naar Pilanesberg rijden….is dat een optie?

Zelf op pad gaan is meer dan uitstekend te doen . En anders wordt het het Krugerpark. Maar da's wat verder rijden maar heb je wel veel meer mogelijkheden.

Pilanesberg is uiteindelijk niet zo groot…

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• Annemieke

Ook dichtbij Jo burg (ten noorden en ongeveer 3 uur rijden) is het Vaalwater district. Welgevonden heeft de big 5 en verschillende lodges in hun park.

WIj zijn er nu al 3 keer geweest, geweldig daar.

kijk even op de website en klik op lodges.

http://www.welgevonden.org/lodges/lodges.htm

sus6!

groten uit een heet en droog Kyalami

Annemieke

• ttyy

kijk, dat is goede informatie! Bedankt allemaal, ik stuur het direct door! thanks!!!

• marion

Ten noorden van Jo'burg Pretoria ligt Warmbad en daar heb je Mabalingwe.

Een prachtig park met leuke huisjes om te overnachten. De prijzen weet ik niet ons werd een verblijf daar aangeboden. Een avonddrive is erg mooi je gaat weg voor zonsondergang en komt na ruim 3 uur rijden terug in het donker. Inclusief sundowner.