emigreren

• joke

ach loes, het zal nog wel een tijdje duren voordat de gemiddelde zuid afrikaan niet meer in kleur denkt. weet niet of je die reclame kent van het klusbedrijf.

autootje met donker en blank mannelijk persoon rijdt de oprijlaan op en blank persoon groet blanke opdrachtgever en gebaard naar donkere collega wat hij moet doen terwijl hij gaat koffie drinken

even later rijden ze en telefoon gaat, een opdracht, maar eerst moet er geruild worden van plek en gebeurd hetzelfde maar dan andersom bij dit keer een donkere opdrachtgever

• peter

hello Tino,

bedankt voor je reactie, waar hebben jullie gebouwd?

Zit inderdaad wat met die diefstallen en vooral als ik men stenen bestel om de muren te zetten, hier in Belgie laat je alle stenen komen maar ginds vrees ik dat ik na een week al mijn stenen kwijt ben. Hoe los ik dat het beste op, elke dag een x aantal stenen laten komen en ze opwerken

groetjes,

Peter

ps; dank alle mensen voor hun reacties

• tino

Peter

voor stenen moet je echt niet bang zijn , die stelen ze nog in geen tien jaar, wel stellingen , profielen (ijzer ) , ik zou voorstellen dat je me toevoegd op de msn , zelf ben ik aan het bouwen in port elisabeth dezutter_tino@hotmail.com

kan ik je alle negatieve maar daarentegen ook alle positieve dingen vertellen

het was 1 van mijn metsers die de rotte appel was , maar de rest super

mvg Tino

• Tim

'n wat late reactie, maar mss dat je er wat aan hebt. We zijn zelf ook bezig in SA met bouwen en bouwgrond (st Francis) en hebben daarvoor iemand in SA die voor ons de dingen regelt/organiseert en dit scheelt ons enorm veel zorgen en werk. Het bedrijf heet Paint 'n Proof in Port Elizabeth en wij zijn er heel tevreden over en het bedrijf staat goed aangeschreven.

Hierbij het nummer van de eigenaar (mr de Villiers): 0027-823320868. Je kan 'm gerust bellen hij kan je altijd advies geven.

Succes met jullie plannen!

Tim