Manto Tshabalala-Msimang has been replaced as minister of health by Barbara Anne Hogan – a move hailed by Zackie Achmat of the TAC.
Nee wat, so onnosel is ek sowaar nie. Ek het ‘n bietjie nagelees - die kabinet van Nederland is beslis nie ’n klomp tronkvoëls met ‘n bedenklike verlede nie. Hulle is gemiddeld ’n groep wat goed geskool is en goed opgelei is. Dis beslis ook nou nie almal die juiste mense wat ek voor sou gekies het nie maar nou ja, mens kan seker ook nie alles in die lewe hê nie.
Hoekom doen Nederland redelik goed - hulle word redelik goed bestuur. Hoekom gaan sake so sleg in SA - want hulle word sleg bestuur - die feite is op die tafel - nie moeilik om dit te sien!
Deminster en staatssecretaris van volksgezondheid bestond hier in NL een tijdlang uit twee economen met net zoveel verstand van gezondheidszorg als de gemiddelde Nederlander… de reden dat het hier allemaal wel redelijk doorloopt is dat de ambtelijke top van een ministerie doorgaans vrij stabiel is. Ik heb geen idee hoe dat in ZA geregeld is?
Jy sê dit al Klaas-Wouter. Dis juis die stabiliteit bo-aan. Hoe dit in SA gaan, sien jy self en sal ons nog in die toekoms maar moet sien. Ek hoop van harte dat dinge uitgesorteer gaan word maar ek het nie baie vertroue nie.
Wat die gesondheid-situasie hier betref; ja, ook nie veel om oor huistoe te skryf nie maar genadiglik is daar darem iets.
Ek het al baie gewonder hoekom hulle juis mense in sulke hoë posisies sit wat nie ‘n vaagste idee het wat aangaan nie. Dis nou ook weer so in SA - ’n persoon wat 'n ekonoom is, in die beheer van gesondheidsorg. Die spreekwoord sê tog immers: skoenmaker hou jou by jou lees
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?