heeft er iemand ervaring met het kopen van een buy back 4x4 om rond te reizen voor een aantal maanden in zuidelijk afrika.
ik kom op internet steeds uit bij drivesouthafrica is dit een betrouwbaar adres of zijn er meer?
Beste Christiaan.
Mijn vrouw en ik hebben uitstekende ervaringen met Twende Overland Services, onderdeel van Drive South Africa. Claudia de Vries en haar echtgenoot Cliff Hunter runnen Twende Overland Sevices.
Zomer 2007 (15 juni tot en met 30 augustus) hebben wij met hun “bakkie” uit de bijlage een kleine drie maanden door Zuid Afrika, Namibië en Botswana gereist. Met als begin- en eindpunt Kaapstad.
We hebben tijdens onze rondreis één keer pech gehad met de auto. Cliff en Claudia hebben dit ongemak keurig voor ons opgelost. Echt grote klasse. Ze hebben ons niet aan ons lot over gelaten en ook in financieel opzicht hebben ze zich zeer schappelijk opgesteld.
Veel plezier met de voorpret.
Thomas Bokeloh (uit Amsterdam)
hallo christiaan,
\wij hebben in maart 2008 een buyback deal gesloten bij twende overland services. zij zitten in kaapstad. drive south africa heeft het afgestoten en deze mensen zijn er mee verder gegaan. de eigenaresse is nederlandse wel zo makkelijk. wij hebben goede ervaring met ze en alles is netjes geregeld. we hebben 4 maanden met een 4-wheeldrive door zuidelijk afrika gecrosst. hun email is volgens mij: www.twende.co.za. ze waren toen nog bezig een mooiere site op te zetten.
groet wouter en janna
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?