Olifantjes (mini)

• marion

Wanneer je zegt dat je de local price wil gaat er ook veel van de soms belachelijk hoge prijzen af. Afgelopen jaar een mooie houten kop gekocht van ebbenhout in Stellenbos daar vroegen ze wel 700 rand voor .

Ik vroeg naar de local price en ineens koste hij nog maar 175 rand. Scheelt toch 50 euro en dat is de moeite.

• bob

sorry marion.

Misschien heb ik niet goed begrepen 700rand toen 175 rand scheelt toch 50 rand

wat is nu de prijs die jij betaalde volgen mij 700 - 175 = 525 175 rand

www.somersetwest-rsa.nl

• Maria

bob schreef:

>

> sorry marion.

> Misschien heb ik niet goed begrepen 700rand toen 175 rand

> scheelt toch 50 rand

>

> wat is nu de prijs die jij betaalde volgen mij 700 - 175 =

> 525 175 rand>

> www.somersetwest-rsa.nl

700-175=525 rand Euro 50 !!

• SAgirl

By die lughawens is daar 'n winkel met die naam Out of Africa - hulle het van die genoemde beeldjies en hulle sal dit ook vir jou met bubble wrap toedraai sodat dit nie breek nie. Hulle is nie veel goedkoper of duurder as elders nie. As julle dus gelukkig is om een van die winkels op die lughawe nog oop te kry, kan julle die olifantjies daar koop.

Geniet julle besoek!

• Burg

Bedankt voor de tip en we gaan er zeker van genieten Is dat op de luchthaven van Johannesburg ,Kaapstad of beiden.

• Annemieke

Jazeker, Out of Africa shop heb je op de vliegvelden Jo'burg en Kaapstad. En ook nog open als de late KLM vlucht weggaat.

groetjes uit een warm en nog steeds droog Kyalami

Annemieke