Infosite voor (beginnende) reizigers naar ZA

• Mickey

Hallo allemaal,

mijn website www.witrivier.tk is omgebouwd naar een informatieplek voor reizigers die niet veel ervaring hebben met Zuid-Afrika. Qua omgeving ligt de nadruk op de Panoramaroute.

Geen commercieel doel!! (we verhuren ons huis niet meer vanwege prive-omstandigheden)

Reacties zie ik graag, daar kan de site alleen maar beter door worden. Dus beginnende reizigers: wat missen jullie nog voor info? En ervaren SA-gangers: kom hier met je tips en aanvullingen!

Groetjes Mickey

www.witrivier.tk

• Hanny

Mooie site met veel duidelijke en eenvoudige informatie , alleen jammer dat je de kaartjes (kruger en airport niet kunt uitvergroten)

Groetjes Hanny

• Mickey

Hanny

bedankt voor de tip. Ik ga even na hoe ik het zo kan inrichten dat de kaartjes te kopieren zijn naar je eigen PC, dan kun je ze zo groot maken als je wilt (en printen). En anders zet ik erbij waar ik ze vandaan heb.

Dank je voor je tip, ik ga eraan werken!!

Groetjes, Mickey

www.witrivier.tk

• joke

kaartje van sanparks.org lijkt me toch mickey??

verder lijkt me dat je al redelijk veel informatie geeft voor de beginnende reiziger en beetje zelf onderzoek is nooit weg

• Mickey

Hoi Joke

klopt, daar heb ik het kaartje vandaan! Ik heb inmiddels nog een mooier kaartje gevonden!! (bedankt Wouter!)

En tja, de ene wil alles zelf ontdekken, de ander zo veel mogelijk van te voren weten… Persoonlijk ga ik ook het liefste zelf op stap met wat tips, maar ik heb natuurlijk een prive “tourguide” bij me. DIt is voor de mensen met vragen over “basis”zaken.

Groetjes, Mickey

• joke

precies mickey, en ja je bent lucky met je eigen gids

daarom voor beginners prima info want wil je meer weten dan wordt het al snel veel gedetailleerder en je kunt nu eenmaal niet alles kort en bondig vermelden.

zo vroeg een afrikaanse vriend van mij die jaar in nl zit wat hij nu precies moest zien en doen in nederland. ken zijn voorkeuren en kon hem daar beetje advies in geven, maar toen we eenmaal begonnen met lijstje maken kwam er zo veel bij.

ik bedoel maar, ben zelf dol op den haag/scheveningen en hij wilde dat dorp dan ook wel bezoeken en waar begin je dan..ehh je komt aan met de trein in cs en dan loop je via en dan ga je langs de poten, vijverberg eh frans halsmuseum is interessant met de stier en dan moet je over binnenhof daar zitten de ministers en dan heb je o ja de gevangepoort ook de moeite waard en en oja panorama mesdag …………………en dan hebben we het maar over een paar km den haag

laat staan ZUID AFRIKA en in dit geval panoramaroute en KRUGER piewwwww.

vind dat je ze mooi op weg helpt en anders is er dit prikbord waar tigtig deskundigen zitten ;)

groetjes, je gaat zeker braaien vandaag op nationale braai heritage dag??

• Mickey

Haha weet je hoe fris het hier is????

Ik zal John eens lief aankijken (want wij doen dat heel traditioneel, John braait!)

Maar het idee is goed. Haha ik wist al niet over wat voor nationale feestdag mijn schoonzus het over had, het zijn er ook zoveel!

Ze was hier van de zomer om Nederland “te doen”, O ja en ook nog Londen en Parijs (+Disney) in 3 weken…. dus ik herken jouw Den Haag/Scheveringenverhaal!

groetjes, Mickey

• Peter Rietveld

Joke toch! Wat doe je aan mijn, van oorsprong, Haagse hart? De Stier is van Paulus Potter en hangt in het Mauritshuis, en het Frans Hals museum is in Haarlem. Met jou kan je lekker verdwalen, maar zoals ze in het Haags zeggen; Geintje!

• joke

o o o den haag, mooie stad achter de duine…….

heeft wel niks met za te maken, maar je hebt gelijk was zo enthousiast dat ik alles door elkaar heb gehaald, maar in mijn gedachten zit frans hals toch levensgroot in het mauritshuis, misschien de laatste expositie die ik daar bezocht heb. en ja die kikker deed het iedere keer weer. (opgegroeid in het rode dorp, maar school en werk in het ‘haagsche’ )

maar geeft wel weer hoe snel je iets door elkaar kunt halen, zo vroeg laatst iemand of de compagnietuinen zelfde was als kirstenbosch, was toch ook een tuin…

• Fred

Hallo Joke.

Misschien is deze site iets voor jou. Kan je leuke herinneringen ophalen en foto's.

http://www.scheveningen-haven.nl

Fred