voordelen Wildcard

• Pieter

wij gaan zondag voor 3,5 weken naar ZA en gaan een aantal parken bezoeken. heeft een Wildcard dan voordelen boven de toegangsprijs per park of moet je dan echt langere tijd gebruik ervan maken? Op de site van SA parks staat een en ander over de Wildcard, o.a. de prijs. Ik zie dan dat een couple R475 zou kosten (neem aan per persoon) en een individual R840, klopt dat?

En zijn er nog meer voordelen die de pas heeft behalve één toegangsprijs voor alle parken?

hoor graag van ervaringsdeskundigen.

• joke

couple prijs is dacht ik als je hier woont (met SA IDnummer), je bent een international visitor dus dat is een heel andere prijs en ik dacht dat je alleen maar voor de hele cluster kan kopen

Je moet gewoon kijken of het dan voordeliger is een wildcard te kopen (kan bij aankomst in je eerste SAN park) of dat je iedere keer conservation fee per nacht betaald. Maar je hebt zo'n kaart er snel uit als je meerdere parken bezoekt.

Daarbij bouw je credit punten op, dus wil je na een jaar weer bezoeken en moet je verlengen kan je dat met je opgebouwde punten doen….

• joke

international couple is R1475.00 volgens de website