Roadlodge Johannesburg International

• rm

Heeft iemand ervaring met Roadlodge bij Johannesburg International. Is een onderdeel van City Lodge en Town Lodge.

• Corné

Als je deze bedoelt: http://www.citylodge.co.za/cl4.htm , daar heb ik goede ervaringen mee.

Zij verzorgen ook tranfsers van en naar de luchthaven, wat handig is bij een dagvlucht.

Corné.

www.amukela.com

• Marijke

ben er zelf een keer geweest. Standaard hotel, maar prima voor een eerste nachtje.

• rm

Nee dat is de City Lodge, maar Roadlodge is een onderdeel daarvan. Ik vermoed dat het ook wel goed is voor 1 nachtje.

• rm

Ja het is voor ons ook maar voor 1 nacht, vliegen de volgende dag door naar George. Bedankt.

• Corné

Ik zou niet weten waar de Roadlodge dan ligt? Idd voor 1 nachtje is het prima. Wat ik leuk vond van het Citylodge was dat je op een paar minuten loopafstand een aantal restaurantjes had liggen.

Corné.

www.amukela.com

• Dave

Roadlodge ligt aan de andere kant van de snelweg,vanaf Citylodge gezien.Ofwel,vanaf de luchthaven is Roadlodge links en Citylodge rechts.De restaurantjes ken ik ook,maar het is nu niet echt een buurt om in het donker rond te wandelen…

• rm

Nee dat waren we ook niet van plan. Rij er wel even heen. Dan zal het hotel wel aan dezelfde kant zitten als Townlodge. Die zat volgens mij ook tegenover Citylodge.

Bedankt.