Zuid-afrika met kleine kinderen

• Jurgen

Wij reizen in de maand december door Zuid-Afrika met 2 kleine kinderen van 2 en 4 jaar. Nu hebben we onze route al vastgelegd inclusief de accommodaties omdat we in deze vakantieperiode niet voor verrassingen willen komen te staan. De route is in het kort Johannesburg - Pilanesberg - Pretoria - Drakensbergen - Umhlanga - vliegen naar Port Elizabeth - Addo - Knysna - Stellenbosch - Hout Bay

Nu zijn we op zoek naar tips voor activiteiten, bezienswaardigheden of andere specifiueke zaken met kleine kinderen.Alvast bedankt

Jurgen

• Corné

Hoi Jurgen,

is het een idee om de accommodaties te mailen en te vragen naar activiteiten etc. met kleine kinderen?

De meeste accommodaties hebben altijd wel iets voor de kleintjes, en in december is het warm, dus goed toeven in de zwembaden. Wat dat betreft zou ik vooral in de ochtend de activiteiten plannen.

Veel plezier op je reis.

Groetjes uit de bush,

Corné.

www.amukela.com

• Esmiralda

Addo is helemaal top met kleintjes, zijn zelf vorig jaar geweest en al die olifanten bij elkaar was een groot feest voor onze kleine man (toen 2,5jr).

In Houtbay moet je zeker ff langs Dunes gaan. Restaurant aan het strand met speeltuin (http://www.dining-out.co.za/member_details-MemberID-773.html)

Andere tips hoor ik ook graag. Wij gaan zelf ook dec/jan weer terug naar ZA.

groet,

Esmiralda

• Wim M

Jurgen,

Zelf zou ik met die kleintjes de reis in afstand halveren. De reis wie je noemt is voor een volwassene al heel veel. (ik weet waar ik het over heb, want heb zelf van m`n 3e- 11e jaar in ZA duizenden kilometers op de achterbank doorgebracht)

Omdat ik er van uitga, dat je mijn raad naast je neerlegt, zou ik de raad van Corné zeker ter harte nemen.

Goeie reis,

Wim