KLM aanbieding via brussel

• loes

kreeg gisteren een mailtje binnen met tarieven voor aanbiedingen vanaf brussel naar oa CT en Jhb boeken tot 25/9 en reizen tot 31/1 met een korte periode in dec tot 5/1 waarin het niet geldt. beide bestemmingen zijn rond 800 euro en de aansluitingen zijn naar mijn mening heel goed - beter dan dusseldorf

grts

• Toon

Hallo Loes,

Waar kun je dit boeken? Heb je toevallig een website?

Bedankt!!

greetzz

Toon

• Annemieke

Via de KLM site van belgie. www.klm.com en kies je eigen land (links boven)

groeten uit en nog droog Kyalami

Annemieke

• loes

precies - dan in balkje “ticket aanbiedingen”aanklikken. kom je op alle promoties en klik je onder afrika, je bestemming aan en kom je op de boekings pagina waar je de data en prijzen kunt bekijken. alle gele vakjes zijn de mogelijke data, toon

grts

• loes

toon, ik heb even op internet gekeken, maar d-reizen biedt hem ook precies zo aan - heb wat data's in jan en feb ingetoetst en kom op dezelfde vluchten/prijs. denk dan alle reisburo's wel, maar dan komt er weer admin kosten van hen bij.

• Annemieke

Loes bij de KLM betaalt je ook admin. kosten. E 15,- per tickets (dacht ik)

groeten

Annemieke

• loes

jja, weet ik annemieke - E10 en dan nog kosten als je per credit card betaald. maar de reisburos maken er vaak een potje van (vindt ik) vorige week 2 tickets australie geboekt bij malaysian (telefonisch vanwege een stop-over) maar die vragen al E35 admin dan verdienen we weer een hoop FB mijlen voor de reis naar kaapstad in feb - tenzij er tegen die tijd weer een andere leuke aanbieding is!!

grts

• Toon

Hoi beste prikkers,

Bedankt voor jullie reactie1

Is het bij deze aanbiedingen ook mogelijk om aan te komen in JNB en te vertrekken vanuit CT? Ik kan dat nergens vinden…..

Is het ook mogelijk om rechtstreek naar JNB te vliegen en ook rechtstreeks van CT terug te vliegen(hoeft niet perse een aanbieding te zijn).

Vast bedankt.

greetzz

• Annemieke

Ja zeker Toon kan allemaal. Wij zijn de alereerse keer naar JNB gevlogen en toen via Kaapstad wer na AMS teruggevlogen.

Groetjes uit een warm Kyalami

Annemieke

• loes

ja, toon, wij hebben het een paar maanden geleden nog gedaan - omdat er geen plaats was op de directe vlucht vanaf kaapstad, maar dat zat er gewoon bij inbegrepen. ik zou het toch even navragen bij bijv d-reizen of het met deze aanbieding ook mogelijk is. als het niet mag, zou je altijd nog gewoon dat binnenlandse enkeltje voor eigen rekening kunnen nemen (ik neem aan dat het de bedoeling is dat je per auto van de een naar de andere best. rijdt) als je een beetje op het internet rondspit (we helpen je wel!) dan kan je door op een minder druk tijdstip te vliegen, voor niet te veel ook op de beginbestemming komen.

bij een ticket voor het normale tarief, kan het dus altijd

grts