stekker voor zuid-afrika

• nathan

voor zover ik weet werken deze dus niet….

• Reisgraag

Groot gelijk Nathan,

Deze zogenaamde wereldstekkers werken niet in zuid afrika.

Koop ze bij aankomst in zuid afrika bij de eerste de beste supermarkt.

Piet

• nathan

ik zou dus gewoon ff wachten tot in ZA

als je dat perse niet wilt moet e het maar even laten weten, dan wil ik proberen te achterhalen welk merk steller wij hebben en kun je kijken of je hem behalve in den bosch ook elders kunt kopen

grt nathan

• Sjoerd

Afgelopen mei in ZA geweest. Geland in Johannesburg. Eerst 1 nacht in airport Grand hotel verbleven. Hier hadden ze op de kamers een universeel stopcontact, waar mijn oplader van mobiel en fototoestel gewoon in kon en ook nog werkte. Dus zonder extra tussenstekker, gewoon net als hier in NL.

Daarna Sefapane Lodge verbeleven in Phalaborwa. Hier bij aankomst in de lodge bij de receptie een stekker voor ZA gekocht. Erg goedkoop. volgens mij kun je in veel lodges ook wel stekkers kopen.

Sjoerd

• Annemieke

Lenie die stekker kan je bij elke supermarkt hier in S.A. kopen, geen probleem.

Veel plezier en Geniet.

Annemieke

• Annemieke

Helaas Maria deze wereldstekker, werkt niet hier in ZUid Afrika.

groetjes uit zonnig kyalami

Annemieke

• Marco (Tongasabi)

Gewoon verloopstekker in de supermarkt in ZA kopen, vak van de harware spulletjes, kost idd niks en ze zijn ook op allerlei andere plekken te koop. Suc6 Marco.

• Pieter

hallo Sjoerd,

wij zijn juist van 1,5 weken terug uit ZA (moesten we afbreken i.v.m. familieomstandigheden) en we willen in 2009 in mei de overige vakantie inhalen, nu willen we graag weten hoe het weer dan in ZA is (we gaan naar J'burg en trekken rond Drakensberge, Swaziland, Kruger. Dus noordelijk). Hoor graag even van je.

groet, Pieter

• janet

ik zoek een aansluiter om een afrikaans elektrisch appraat met die drie dikpotige stekker in een nederlands stopkontact te kunnen zetten dus net andersom als het apparaat dat je in Zuid Afrika nodig hebt om je europese apparaten in het afrikaanse stopkontant te doen.