Misschien is deze site al bekend bij jullie, maar op deze site kun je elke morgen en avond mee op safari. Ik zit nu naar een cheetah te kijken, geweldig! Kijken dus.
Ja, ik had al vaker gekeken, maar vanavond was wel heel bijzonder. Toen ik hem aanzette was er een luipaard, even later een cheeta en vlak daarna een andere luipaard met prooi in een boom. Ondertussen kwamen er bij de drinkplaats neushoorns, buffels en olifanten voorbij. Binnen een uur dus vier van de big five.
Het voelt echt alsof je zelf op gamedrive bent. Ik kan haast niet wachten om zelf te gaan, maar moet helaas nog even wachten…
Hoi Wim,
Bij de drinkplaats is niet altijd wat te zien, maar ‘s morgens om 6.30 uur en ’s middags om 16.00 uur gaan ze op gamedrive met een camera en buiten dat het net lijkt alsof je zelf in de auto zit, wat het dus extra spannend maakt, heb je grote kans om wildlife te zien. Ik heb nu een paar keer ‘s middags gekeken en heb o.a. de big five gezien, cheeta’s, zebra's, giraffes, hertachtigen, gnoe's, uilen, verschillende andere vogels, wrattenzwijnen, mongooses (weet het nederlandse woord niet) en hazen. Ga vanmiddag om vier uur maar eens kijken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?