terreinwagen huren

• mick

Hallo beste lezers,

Volgend jaar januari/februari willen mijn partner en ik weer een week of 4 naar Zuid Africa op vakantie. We willen een 4x4 of ander soort terreinwagen (bakie) huren voor die tijd.

Eerder hebben we een jaar rond gereisd door Zuidelijk Africa en hebben toen een Landrover Defender 110 gekocht en weer verkocht. En eenmaal in zo'n auto te hebben gereden wil je eigenlijk niet anders meer. Kopen is voor 4 weken geen optie, daarentegen is huren van een dergelijke auto weer erg duur. Omdat we het erg leuk vinden 4x4 trails te rijden willen we een geschikte auto huren.

Wie heeft er een idee, zijn er goedkopere adressen/manieren om een 4x4 of 2x4 te huren. Ook willen we met de auto de grens over kunnen naar Mozambique, Botswana en Namibie.

Als verder iemand tips van ons wilt hebben over ons avontuur door Zuidelijk Africa, laat het maar weten.

Met vriendelijke groet

Mick

• sharon

Hoi Mick!

Ik was het vorig jaar in Zuid Afrika en ben ook rond gereisd. Ik had een 4x4 bij driveafrica gehuurd en was ermee heel goed tevreden. Ik kan het jullie echt anraden omdat zij ook niet zo duur zijn.

Zoveel ik weet doen ze ook huurkoop (zo dat je het auto koopt en voor een gegarandeerden prijz weer an hun verkoopt) en jij kunt met de auto's ook in alle andere landen reisen.

hier is hun adres www.driveafrica.co.za

Veel plezier in Zuid Afrika!!

groetjes

• mick

Dank je Sharon,

Zijn de prijzen op de site nu met of zonder verzekering?

groeten

Mick