wegenkaart zuid afrika

• hans van gogh

wie kan er mij vertellen wat een goede gedetailleerde wegenkaart is van zuid afrika. Zie door de bomen het bos niet meer zoveel staan er op internet. Ben benieuwd alvast bedankt

• Annemieke

Hallo Hans,

Een hele goede kaart, het is een boekje van Mapstudio, South Africa, Road Atlas. Is ook in Nerland bij de ANWB te verkrijgen.

www.mapstudio.co.za

Veel sus6

Groetjes uit een bewolkt (eindelijk regen..??) Kyalami,

Annemieke

• Corné

Hoi Annemieke,

Heb die zelf ook: Mapstudio. Erg handig en overzichtelijk. Ook met diverse parken en steden er nog eens appart uitgelicht (Kruger-Kaapstad etc.).

Dus die zou ik kopen, zijn hier in de winkels te verkrijgen. Of bestellen via kalahari.net

Hier ook bewolkt, en we hopen op regen zodat de bush weer mooi groen word :)

Corné.

www.amukela.com

• Marco (Tongasabi)

Zelf vind ik de SAA kaarten wel handig, van de ZA ANWB dus. Compact formaat een de meeste wegen staan er op. Kun je vaak gratis krijgen bij een SAA vestiging in ZA. Alleen wat moeilijker te regelen vanuit Nederland.

En als je het hele land door gaat is idd een road atlas handig, nadeel is dat je vaak geen compleet overzicht hebt van waar je bent. b.v. Het A5 formaat neem je makkelijk mee. Suc6. Marco

• nathan

tomtom…

• SAgirl

weet nie waar jy woon nie maar jy is welkom om myne te leen, hoor. Omgewing Amersfoort

• Hans van Gogh

Ik heb deze zojuist besteld, bedankt voor de tip.

• Hans van Gogh

Corne,

Weet jij de naam van onderstaand viewpoint?

Ziet er namelijk echt spectaculair uit, zag dat jij deze link had geplaatst.

http://www.kruger2canyons.com/travelguide/blydecanyon.php

Ik hoor het graag van je

• nathan

zit dichtbij de 3 rondavels… ik heb er een foto van in minder fraaie weersomstandigheden (nevel);)

• Hans van Gogh

Heeft dat viewpoint ook een naam Nathan?