Seats vlucht SAA

• solange

Hi,

Op zaterdag 4 oktober vliegen wij met SAA naar Kaapstad. Nu kreeg ik mijn E-tickets vandaag toegestuurd van World Ticket Center.

We kregen direct al twee seats voorbehouden. Nu vroeg ik me af of 039 H en 039 K wel aan de middengang liggen. Ik ben een beetje claustrofobisch en ik zou absoluut twee zitjes bij de middengang willen hebben gewoon voor het dieptezicht.

Als ik het goed voor heb vliegt SAA met een boeiing 740.

Weet iemand waar ik de site van SAA kan vinden met de indeling van de seats.

MVG

Solange

• Remco

Hoi Solange.

Meestal vliegen ze met een Airbus A340-600 en soms ook met een Boeing 747.

Als het goed is staat dit op het ticket?

39 H en 39 K zijn twee stoelen naast elkaar aan de rechterkant bij het raam, niet in het midden dus.

http://ww1.flysaa.com/fares/nav/en/en_frameset.html?contents=/uk/en/saa_home.html

Groetjes Remco.

• Annemieke

Hallo Solange kijk even op:

http://www.seatguru.com/airlines/South_African_Airways/South_African_Airways_Airbus_A340-600.php

39 H en K aan de rechterkant bij het raam, 2 stoelen naast elkaar.

Maar bij het inchecken kan je altijd vragen om andere stoelen.

Veel plezier op jullie vakantie!

groetjes uit Kyalmi,

Annemieke

• rm

Bel even naar SAA in Hoofddorp (geloof ik). Heb ik ook gedaan en dan kun je het vantevoren al veranderen. Succes.

• toon

Hoi solange

Als je nu even contact opneemt met de Saa ,en je geeft aan dat je claustefobi hebt en graag aan het gangpad zit dan zullen zij je een anderen plaas geven .

Ook als je inchec even navragen ,ik heb dit ook altiijd gedaan en nooit eem probleem gehad sucses .

gr Toon

• solange

Heel erg bedankt iedereen, ik heb ondertussen gezien dat we met een airbus

vliegen en niet met een boeiing 747, en op de seatguru heb ik inderdaad gezien

dat onze seats één aan het venster en de andere aan het gangpad liggen.

Dus ik ben volledig gerustgesteld. Ja, nu eigenlijk nog alleen 4 oktober afwachten.

Wij kijken er al enorm naar uit.

mvg

Solange

• Reisgraag

Ben blij dat je gerust gesteld bent, want normaal gezien proberen de reisagentschappen en anderen, de mensen zoveel als mogelijk hun wensen te vervullen.

Een hele goede reis en vakantie hoor.

Piet