Hollandse Rookworst

• Yvonne

Mijn man is eigenaar van een vleesverwerkingsbedrijf HH Bacon Suppliers in Strand (bij Somerset West) en maakt nu ook de echte Hollandse rookworst.

Kom gerust een langs of bel 021 853 0550.

Hopelijk tot ziens, Yvonne

• Annemieke

Zijn die ook rond Jo brug te koop???

groetjes uit een heet Kyalmi

Annemieke

• Longbeachview

hallo Yvonne

Oh wat lekker Hollandse rookworst!!!!!!!!!!!!!!!Hmmm…..!!!!!! Waar zitten jullie ergens in Strand. Vanuit Noordhoek makkelijk te doen. Want die rookworsten die ik bij P&P kan kopen lijken echt nergens naar.

gr.

An van Leeuwen

Noordhoek

• Yvonne

Hi An!

En we verkopen nog veeeeel meer lekkere Russians, Vienna's, coctail (kaas)Vienna's, Bacon coctail worstjes etc etc.

Alles wordt echt ouderwets ambachtelijk gemaakt en met hout gerookt.

Ons adres is: Koorzen Street 7B, Gants Centre, Strand.

In Somerset West op de N2 bij de SanYong garage naar rechts = Gerber boulevard en dan de 2e straat rechts = Koorzen street aan de rechter kant van de straat.

Tot gauw!

Groetjes, Yvonne

• Annemieke

Aan wie verkopen jullie die rookworsten in Midrand, Kyalami?

Of alleen rond Sommerset?

groetjes

Annemieke

• Corné

Enne…. Hoedspruit :) ?

Corné.

www.amukela.com

• loes

yvonne, ik geef het gelijk even door aan mijn vriendin in SW, dan hoef ik ze niet meer mee te nemen als we gaan

suc6 met jullie bedrijf

grts

• Yvonne

Super zeg! Ik hoop jullie snel te zien!

Groeten, Yvonne

• Yvonne

Hi Annemieke,

We leveren alleen boven de 5 kilo af in omgeving Strand, Somerset West, Gordons Bay.

Voor enkele klanten in Pringle Bay combineren we de levering en wordt 1x per week afgeleverd.

Kaapstad en nabije omgeving komen we 2x per week maar dan wel voor veel grotere orders.

Groeten, Yvonne

• loes

oke, heb al gebeld - ze gaan daar naar de gym en zullen wel snel langskomen!