Wellicht ten overvloede, maar ik voel dat ik nogmaals mijn punt hier wil stellen mbt Zuid Afrika; want ik proef al weer wat (on)gure postings, en wil de bestempelactie graag voor zijn
De dag dat wij onze permanente residence permit ontvangen, en dit mede door de inspanningen van een goed bevriende community leader van Pacaltsdorp gaan ontvangen ga ik van blijdschap die man bovenop z'n kale kop zoenen, en ik hoop met hem nog veel meer succesvolle community projecten op te kunnen zetten.
Ik hoop dat ik dat ik met bovenstaand anileaatje als enkel een piepklein voorbeeld voor eens en voor altijd het stigma “apartheid activist” de deur uit geschopt heb….
Persoonlijk ben ik er 100% van overtuigt dat het ANC geen van zijn in 1994 gestelde beloftes heeft waar kunnen maken, omdat dit in het begin al onhaalbare targets waren, ingefluisterd door de roze revolutie, onder auspicien van de Klerk, die deze monumentale mislukking onderwijl in alle 11 officiele talen van SA onderschrijft.
Omdat het ANC zich meer en meer als een communistisch en zelfs repressief apparaat begint op te stellen, meer en meer met dito regimes zaken begint te doen lijkt me overduidelijk dat deze partij bezig is met zijn laatste jaren; stuiptrekkingen van een verloren zaak.
Met de Perm Residence in de achterzak is het gemakkelijker praten dan op dit moment, maar ik focus en verheug mij nu al op een tijd van na het ANC, nadat de echte struggle die naar mijn mening komt na het overlijden van Mandela, wat in meerdere opzichten een nieuw tijdperk zal inluiden in Zuid Afrika.
Zo, dat is er ook weer uut. Nog vragen ? mailen maar.