geen gebruik maken van 1e deel vlucht

• miki

Hoi Bo,

Het probleem ligt niet om naar Duus te rijden, is voor mij zelfs gunstiger als naar Amsterdam, maar het punt was dat Duss-Ams de ene dag in de namiddag is en pas de volgende dag doorvliegen naar Johannesburg. Ik moet dus een overnachting in amsterdam boeken, dan heb ik per saldo nog geen voordeel.

Ik ga maar weer ns hard zoeken, doe niks anders de laatste week.

• Bo

Heb je al op www.klm.de gekeken? Misschien dat je daar een gunstigere vlucht vindt.

• jacqueline

Je hebt gelijk dat kan alleen met handbagage. Ons verhaal is zo: mijn man en ik zouden eerst alleen gaan we hadden de tickets in december reeds geboekt. In april heb ik twee tickets voor mijn zoons bijgeboekt en die konden alleen nog via

A'dam vliegen. De koffers heb ik aan hun meegegeven. In Kaapstad heb ik de mensen op het vliegveld duidelijk moeten maken dat de koffers naar A'dam moesten dit was geen probleem en zodoende konden we met zijn allen in A'dam eruit. Je zou het kunnen proberen. Of je moet je koffer als handbagage meenemen. Het zijn best wel grote koffers die als handbagage in het vliegtuig mogen.

Groet Jacqueline

• jacqueline

We hadden alleen handbagage bij ons. Het was een charter vlucht en dan is drie uur van te voren niet nodig. Onze zoons hadden in A'dam onze zware koffers (lees mail reaktie op Dave) We hadden tussentijds telefonisch contact met onze zoons op schiphol en die hebben daar de situatie van ons uitgelegd en we konden omdat we alleen handbagage hadden tot 9.30 uur inchecken (ons vliegtuig zou om 10.10 uur vertrekken). De medewerker van de KLM in Duitsland heeft voor ons naar A'dam gebeld en Schiphol heeft er een notitie gemaakt. Dat was ons geluk anders hadden we nieuwe tickets kunnen kopen.

• Annemieke

Helaas dat gaat niet!

Annemieke

• mtb

Wanneer je vanaf www.klm.de boekt heb je niet de keus om uit te zoeken welke vlucht je wil nemen: kost je direct € 330,00 extra!

• Bo

Dit bericht snap ik niet, hoezo 330 euro extra?

Ik kan gewoon uit verschillende vluchten kiezen op klm.de en dus de gunstigste overstaptijden uitkiezen.

• mtb

sorry; ik heb denk ik verkeerd gekeken. Kan het nu ook niet meer vinden…